ach,het is ja en nee de schuld van de politiek.
Kijk,hij wil de auto kwijt dus hij zet m te koop.
aangezien de politiek steeds maar de regels verandert en er nu nog geen duidelijkheid is over de toekomst komt er dus geen hond op,immers men weet niet of er belasting voor betaald moet gaan worden (naar mijn mening is dat bij een Kadettje nog wel te overzien) en als hij de auto dus snel kwijt wil dan zal ie dus wellicht uit elkaar gaan omdat er voor de delen wel mischien animo is.
Overigens ben ik met trash eens dat (als je de ruimte hebt) de Kadett beter in een hoek neer kan plempen in afwachting van hoe en wat.Maar een echte liefhebber maalt er niet om of er wel of geen MRB betaald moet gaan worden.......zou je zeggen,maar als je zoals ik al 3 oldies hebt,dan tikt het toch wel aan,betaal ook al 900 per jaar voor de Zafira.
Dat is mijn punt ook,als ik straks 265 euro per kwartaal moet gaan betalen om op gas te rijden,dan komt het voor mij sowieso niet meer uit op gas,dus dan beter een andere Ascona halen en daar t gas in,die heb ik dan met een jaar terug verdiend,en het geld wat ik dan uitspaar,daar kan ik dan weer van investeren in de andere 2 Ascona's die amper rijden,om die in topconditie te houden.