Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Calibra 3.0V6 Iceland ,06-2017 Update op komst p.4
@Peter. wrote:Een echte Irmscher, nice! Staat bij mij ook op de verlanglijst. Heb er zelf een Hella op zitten, maar is toch minder mooi.
Hoort er dan ook iets van irmscher op te staan ? Er staat alleen een GM- nummer op en swf @drakos wrote:netjes die plaat, maakt m echt af :thumb
mijn platen (heb er 2 king: ) zijn allebij van gm origineel..zelfde serie als irmscher maar dan gm genummerd.
hier kan je dus ook op zoeken als je er 1 wil.. nummer uit epc nemen
wat anders, zijn je oude deurpanelen en achterbank nog goed? en zo ja wil je die kwijt? heb zelf 2 goede voorstoelen maar mis de rest
dan heb ik gewoon een Gm versie denk ik. Ik zal eens kijken of mijn oude deurpanelen nog ok zijn zal eens wat foto,s maken, je wil rug leuning en zitting ?
thanks, inderdaad zijpanelen en e.v de hele achterbank (achterbank heb ik zelf e.v. ook maar een bank met dezelfde "verkleuringen" als de deurkaarten is nooit weg)
Deze week de 350.000 km aangetikt, uiteraard loopt de motor nog prima zit ergens wel een licht tikje in, maar kan naar mijn idee nog door naar de 400.000
Vind dat de motor volgend jaar met pensioen mag, dus heb alvast een vervanger gescoord ( x30xe )
Motor gaat eerst uit elkaar daarna opbouwen met nieuwe pakkingen enz enz. Dan kan direct de nieuwe koppeling en de betere f25 bak er op
Ik had 'm daarvoor, onderweg naar de Mac, trouwens al gespot voor de deur bij JLD. Toen moest ik ongeveer een jaar wachten bij de McDrive en toen we zaten te eten zag ik je de drive uitrijden.