Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nee corsaboy het was echt niet het geluid ,een andere crossauto reed eerst continu achter/naast me toen ik de uitlaat verloor kon hij me niet meer bijhouden ,deze jongen kwam zelfs naar me toe om te vragen of ik eerst inhield tevens liep ik in op de koplopper voor het echte bewijs is er op youtube een filmpje (finale rutten)
Nou we hebben het er vrijdag al even over gehad chris maar maarten had een lekker band rechtsvoor op het moment dat jij je uitlaat verloor. Waarschijnlijk leek door het gebrul dat die wel veel harder liep en doordat maarten zachter ging door zijn lekker band het een samenloop van omstandigheden was!
Er zijn bij ons inderdaad wel jongens die zonder lambda rijden! De stekker is dan gewoon niet aangesloten en de sonde verwijderd. En deze computers zijn niet omgebouwd! Het kan wel en ze lopen er niet minder om!