Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
He kerel ik zeg goed bezig! Ja heb me 16v spul weggedaan en ga de stap toch maar wagen. Post wat foto's man als je er klaar mee bent, keep up the good work
Ben sinds gisteren voorzien van een turbo, zal vanavond ff foto's posten, en voor alle calibra liefhebbers, ik sloop geen originele turbo king: dus sla je slag zou ik zeggen
Hierbij een foto, blok liep goed geen gekke dingen en of tikken of rokende turbo, meters ook goed, dus leek mij goede deal die ik heb gemaakt, heb blok +casco gekocht
@4x4 klopt ja maar van die prijs is niks meer over gebleven hoor, airride en velgen zitten er ook niet bij, maar dat komt wel, voor het geld wat ik voor de cas ed moest bijleggen kon ik er zelf geen voor bouwen, heb ik voorlopig weer wat te doen.
Had ff een vraag , met welke radiateur rijden jullie? In de kadett zit een 2.0 8v radiateur, denk dat het voor de koeling geen probleem geeft maar zit er wel dicht op vind ik , hebben jullie die onder het voorfront gezet