Z Zeagers Komt weleens kijken 8 feb 2011 #1 als ik mijn corsa start loopt hij 1of 2 seconde en dan valt hij weer uit. Hij vonkt wel, en de injectoren werken. iemand een idee hoe dit kan?:hmmz
als ik mijn corsa start loopt hij 1of 2 seconde en dan valt hij weer uit. Hij vonkt wel, en de injectoren werken. iemand een idee hoe dit kan?:hmmz
C corsaboy Hoort bij de inboedel 8 feb 2011 #2 blijft je motorstoringslampje branden? en als je heel iets gas geeft. Wat is verder de staat qua onderhoud.
blijft je motorstoringslampje branden? en als je heel iets gas geeft. Wat is verder de staat qua onderhoud.
C corsaboy Hoort bij de inboedel 8 feb 2011 #3 blijft je motorstoringslampje branden? en als je heel iets gas geeft. Wat is verder de staat qua onderhoud.
blijft je motorstoringslampje branden? en als je heel iets gas geeft. Wat is verder de staat qua onderhoud.
R richardschaeks Komt hier geregeld 9 feb 2011 #4 Had jij niet je ecu trug van m-tech gekregen? miss dat daar een fout in zit?
R richardschaeks Komt hier geregeld 9 feb 2011 #5 Had jij niet je ecu trug van m-tech gekregen? miss dat daar een fout in zit?
Z Zeagers Komt weleens kijken 9 feb 2011 #10 ja heb de ecu van mtech terug maar zij zeiden dat die niet kapot was. startonderbeking heeft hij niet. en qua onderhoud zit het prima, het blok is nog geen 4000km geleden gereviseerd (ook altijd goed onderhouden).
ja heb de ecu van mtech terug maar zij zeiden dat die niet kapot was. startonderbeking heeft hij niet. en qua onderhoud zit het prima, het blok is nog geen 4000km geleden gereviseerd (ook altijd goed onderhouden).
Z Zeagers Komt weleens kijken 9 feb 2011 #11 ja heb de ecu van mtech terug maar zij zeiden dat die niet kapot was. startonderbeking heeft hij niet. en qua onderhoud zit het prima, het blok is nog geen 4000km geleden gereviseerd (ook altijd goed onderhouden).
ja heb de ecu van mtech terug maar zij zeiden dat die niet kapot was. startonderbeking heeft hij niet. en qua onderhoud zit het prima, het blok is nog geen 4000km geleden gereviseerd (ook altijd goed onderhouden).
R richardschaeks Komt hier geregeld 9 feb 2011 #12 t lijkt op een defecte sleutel herkenning, de sleutel is dat een ronde wat je hebt of een vierkante.
R richardschaeks Komt hier geregeld 9 feb 2011 #13 t lijkt op een defecte sleutel herkenning, de sleutel is dat een ronde wat je hebt of een vierkante.
Z Zeagers Komt weleens kijken 9 feb 2011 #14 een vierkante, zon super platte. lijkt me niet dat daar een chip in zit
Z Zeagers Komt weleens kijken 9 feb 2011 #15 een vierkante, zon super platte. lijkt me niet dat daar een chip in zit
R richardschaeks Komt hier geregeld 9 feb 2011 #16 k wil best wel eens langskomen kijken erna. heb immers t zelfde blokje.. waar in de buurt ligt thorn?
k wil best wel eens langskomen kijken erna. heb immers t zelfde blokje.. waar in de buurt ligt thorn?
R richardschaeks Komt hier geregeld 9 feb 2011 #17 k wil best wel eens langskomen kijken erna. heb immers t zelfde blokje.. waar in de buurt ligt thorn?
k wil best wel eens langskomen kijken erna. heb immers t zelfde blokje.. waar in de buurt ligt thorn?
J Jurgen Hoort bij de inboedel 9 feb 2011 #18 denk gewoon even een andere ecu proberen, lijkt mij haast wel dat het daarin zit
R richardschaeks Komt hier geregeld 9 feb 2011 #19 die van mij bijvoorbeeld... maar maakt hij die niet kapot als die mijne test?
J Jurgen Hoort bij de inboedel 9 feb 2011 #20 denk gewoon even een andere ecu proberen, lijkt mij haast wel dat het daarin zit