S Spijkcity Komt hier geregeld 21 mei 2011 #4 Zal morgen foto's maken van zijn dubbele carburateurs. Hij gaat hem binnenkort starten
S Spijkcity Komt hier geregeld 21 mei 2011 #5 Zal morgen foto's maken van zijn dubbele carburateurs. Hij gaat hem binnenkort starten
D de wit Komt hier geregeld 20 mei 2011 #10 Kijk.... en zo'n spruitstuk heb ik nog nooit gezien. heb je daar meer info over..
D de wit Komt hier geregeld 20 mei 2011 #11 Kijk.... en zo'n spruitstuk heb ik nog nooit gezien. heb je daar meer info over..
S Spijkcity Komt hier geregeld 20 mei 2011 #12 @de wit wrote:Kijk.... en zo'n spruitstuk heb ik nog nooit gezien. heb je daar meer info over.. ik zie hem as zondag weer en dan zal ik het hem vragen. uitlaat is van Lexmaul En dan weer nieuwe foto's natuurlijk :kewlpics
@de wit wrote:Kijk.... en zo'n spruitstuk heb ik nog nooit gezien. heb je daar meer info over.. ik zie hem as zondag weer en dan zal ik het hem vragen. uitlaat is van Lexmaul En dan weer nieuwe foto's natuurlijk :kewlpics
S Spijkcity Komt hier geregeld 20 mei 2011 #13 @de wit wrote:Kijk.... en zo'n spruitstuk heb ik nog nooit gezien. heb je daar meer info over.. ik zie hem as zondag weer en dan zal ik het hem vragen. uitlaat is van Lexmaul En dan weer nieuwe foto's natuurlijk :kewlpics
@de wit wrote:Kijk.... en zo'n spruitstuk heb ik nog nooit gezien. heb je daar meer info over.. ik zie hem as zondag weer en dan zal ik het hem vragen. uitlaat is van Lexmaul En dan weer nieuwe foto's natuurlijk :kewlpics
S Spijkcity Komt hier geregeld 21 mei 2011 #18 @de wit wrote:Kijk.... en zo'n spruitstuk heb ik nog nooit gezien. heb je daar meer info over.. van een manta :vertag
@de wit wrote:Kijk.... en zo'n spruitstuk heb ik nog nooit gezien. heb je daar meer info over.. van een manta :vertag
S Spijkcity Komt hier geregeld 21 mei 2011 #19 @de wit wrote:Kijk.... en zo'n spruitstuk heb ik nog nooit gezien. heb je daar meer info over.. van een manta :vertag
@de wit wrote:Kijk.... en zo'n spruitstuk heb ik nog nooit gezien. heb je daar meer info over.. van een manta :vertag
S schuitje Loopt hier de deur plat 21 mei 2011 #20 is ook voor de c kadett hoor, ik heb hem ook op mijn blokje. mijne komt van leidinger tuning in duitsland super kadettje jongens!! :thumb
is ook voor de c kadett hoor, ik heb hem ook op mijn blokje. mijne komt van leidinger tuning in duitsland super kadettje jongens!! :thumb