Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik krijg a.s zondag een c kadett van bj 1979 . maar er zit een 1300 cc motor in van een e-kadett ! nu weet ik niet wat ze er allemaal voor hebben aangepast , evt andere bak ???? ik weet het niet ! iemand hier info over ????
@ikdenman wrote:ik krijg a.s zondag een c kadett van bj 1979 . maar er zit een 1300 cc motor in van een e-kadett ! nu weet ik niet wat ze er allemaal voor hebben aangepast , evt andere bak ???? ik weet het niet ! iemand hier info over ????
@eddepet007 wrote:Manta b is ook met 1300 geleverd
Mischien hebben ze zo n bak geruild
Maar denk dat best lekker loopt in zo n kadetje
1300 S zou moeten passen in een C-Kadett met gebruik making van de motor en bak van een manta 1300.
De manta 1300 had geloof ik 75 Pk en zal dus best goed lopen (net zoveel vermogen als een 1600 CIH)
(een OHC ipv OHV, dus een aluminium blok met aluminium cilinderkop)
Met de onderdelen van een manta 1300 zou je in principe er ook een corsa 1600 GSI motor (100 Pk) in een C-tje kunnen krijgen.
@ikdenman wrote:ik krijg a.s zondag een c kadett van bj 1979 . maar er zit een 1300 cc motor in van een e-kadett ! nu weet ik niet wat ze er allemaal voor hebben aangepast , evt andere bak ???? ik weet het niet ! iemand hier info over ????
@eddepet007 wrote:Manta b is ook met 1300 geleverd
Mischien hebben ze zo n bak geruild
Maar denk dat best lekker loopt in zo n kadetje
1300 S zou moeten passen in een C-Kadett met gebruik making van de motor en bak van een manta 1300.
De manta 1300 had geloof ik 75 Pk en zal dus best goed lopen (net zoveel vermogen als een 1600 CIH)
(een OHC ipv OHV, dus een aluminium blok met aluminium cilinderkop)
Met de onderdelen van een manta 1300 zou je in principe er ook een corsa 1600 GSI motor (100 Pk) in een C-tje kunnen krijgen.