Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
mooie foto rik.. zelfs mn vectra ziet er gooed uit op die foto... alleen jammer dat ik een sjekkie sta te draaien.. ik mag nog helemaal niet roken van mn mams :jerry
Ik heb m'n foto's van 100% Tuning even opgezocht en toen had je nog van die ge-airbrushte spiegelkappen. Kan het zijn dat wij ooit via hyves contact hebben gehad? Via Opel Coupé Club ofzo? Want daar was ook iemand met een europablauwe Coupé met SRS TEC bumper, gecleande achterklep en zulke spiegelkappen.
Zoals ik al eerder aangegeven heb, ik heb in etten-leur een prive parkeerplaats beschikbaar.
Deze kan ik eventueel regelen, indien er intresse is. Drempelvrij bereikbaar vanaf de snelweg, ruimte voor ongeveer 2 tot 300 auto's en op een industrieterrein, zonder woonhuizen in de buurt.
Het adres is soevereinstraat 8.
Gaarne alleen contact met deze locatie vanuit mij, dit betreft namelijk een prive beheerd bedrijven terrein.