Zo, ben net thuis (woon er niet zo ver vandaan).
We hebben een topmiddag gehad, het weer zat ook erg mee (wat spetters aan het begin tellen we niet mee).
Rick en ik zijn zeer tevreden over de opkomst (toch zo'n 60 auto's gedurende de middag) en dat ondanks het weer! We hebben ook veel positieve reacties gekregen, dus aanls het aan ons ligt, organiseren we zoiets volgend jaar weer. We zullen opnieuw de locatie overwegen, dus alle tips en opmerkingen zijn van harte welkom.
Foto's ga ik zo snel mogelijk uploaden, zal wel even duren. Het internet hier is niet zo stabiel, dus mogelijk dan ik pas morgen alles kan uploaden vanaf het werk. Sowieso zal ik proberen straks een aantal foto's te plaatsen.
Nogmaals, iedereen bedankt voor het mogelijk maken van deze leuke middag! Iedereen hield zich aan de regels (op verzoek ging de muziek af en toe wat zachter, dus dat ging ook prima). Ook de Garden Life Style willen we bedanken omdat we de hele middag voor hun winkel hebben gestaan zonder dat ze ook maar iets gezegd hebben. We hebben zelfs foto's mogen maken vanaf hun bovenverdieping!