S Sandra. Komt weleens kijken 20 jun 2012 #323 Tot nu toe komen er een 6 tal speedsters van Belgie .. De meeting slaat niet echt aan precies :- Maar bon, mijn vriend (Twanni) en ik, wij proberen met de Rekord C Coupe te komen maar dat is nog niet zeker! We gaan de wagen in dezelfde week halen van de garagist en we moeten hem nog vrrzekeren, door de keuring zetten en een plaat aanvragen. Dit moet allemaal in een week gebeuren dus stiekem is de kans llein dat het ons zal lukken... Als we niet met hem kunnen komen, dan komen we met de dagelijkse auto, dat is toch toegestaan he?
Tot nu toe komen er een 6 tal speedsters van Belgie .. De meeting slaat niet echt aan precies :- Maar bon, mijn vriend (Twanni) en ik, wij proberen met de Rekord C Coupe te komen maar dat is nog niet zeker! We gaan de wagen in dezelfde week halen van de garagist en we moeten hem nog vrrzekeren, door de keuring zetten en een plaat aanvragen. Dit moet allemaal in een week gebeuren dus stiekem is de kans llein dat het ons zal lukken... Als we niet met hem kunnen komen, dan komen we met de dagelijkse auto, dat is toch toegestaan he?
S smileyspeedster Post best veel 21 jun 2012 #324 @Sandra. wrote:Tot nu toe komen er een 6 tal speedsters van Belgie .. De meeting slaat niet echt aan precies :- De speedsterclub heeft een maandelijkse meeting. (meestal max 10 tot 15 auto's) Dat je er 6 uit belgie en een stuk of 3 uit NL bij elkaar krijgt is best indrukwekkend.
@Sandra. wrote:Tot nu toe komen er een 6 tal speedsters van Belgie .. De meeting slaat niet echt aan precies :- De speedsterclub heeft een maandelijkse meeting. (meestal max 10 tot 15 auto's) Dat je er 6 uit belgie en een stuk of 3 uit NL bij elkaar krijgt is best indrukwekkend.
R RISL Forumbewoner 21 jun 2012 #325 Ja, 6 Speedsters vind ik al heel bijzonder inderdaad! En een dagelijkse auto is natuurlijk ook welkom
Ja, 6 Speedsters vind ik al heel bijzonder inderdaad! En een dagelijkse auto is natuurlijk ook welkom
S Sandra. Komt weleens kijken 21 jun 2012 #326 Oooh oke, dan ben ik al fier op men prestatie haha & de dagelijkse auto is geen opel ... erg?
R RISL Forumbewoner 21 jun 2012 #327 Nee, is niet erg, dan parkeer je ff 50 meter verderop ofzo. Doe ik zelf ook, rijd ook geen Opel meer En inderdaad, je mag zeker trots zijn op 6 Speedsters!
Nee, is niet erg, dan parkeer je ff 50 meter verderop ofzo. Doe ik zelf ook, rijd ook geen Opel meer En inderdaad, je mag zeker trots zijn op 6 Speedsters!
S Sandra. Komt weleens kijken 21 jun 2012 #328 Haha dat is goed, in ieder geval ; je kan/mag ons verwachten! :-D
P Peter. Komt hier geregeld 22 jun 2012 #332 Misschien kom ik, samen met een Manta B en een Calibra, ook even langs!
R RISL Forumbewoner 22 jun 2012 #333 Leuk, ben wel benieuwd naar jouw Vectra! En een Calibra & Manta B zijn ook leuke wagens. Wel een lekker stukje rijden vanuit Gelderland
Leuk, ben wel benieuwd naar jouw Vectra! En een Calibra & Manta B zijn ook leuke wagens. Wel een lekker stukje rijden vanuit Gelderland
W Wesley12111991 Komt weleens kijken 22 jun 2012 #334 zou graag willen komen, kan alleen die datum niet.....
R RISL Forumbewoner 22 jun 2012 #335 Helaas. Mocht je alsnog kunnen, ben je natuurlijk welkom. Je kunt natuurlijk ook je andere afspraak verzetten
Helaas. Mocht je alsnog kunnen, ben je natuurlijk welkom. Je kunt natuurlijk ook je andere afspraak verzetten
P Peter. Komt hier geregeld 22 jun 2012 #336 @RISL wrote:Leuk, ben wel benieuwd naar jouw Vectra! En een Calibra & Manta B zijn ook leuke wagens. Wel een lekker stukje rijden vanuit Gelderland Haha, mijn Vectra is momenteel verre van showwaardig, maar een meeting is altijd leuk! Manta is trouwens van Stender, mijn broer king:
@RISL wrote:Leuk, ben wel benieuwd naar jouw Vectra! En een Calibra & Manta B zijn ook leuke wagens. Wel een lekker stukje rijden vanuit Gelderland Haha, mijn Vectra is momenteel verre van showwaardig, maar een meeting is altijd leuk! Manta is trouwens van Stender, mijn broer king:
R RISL Forumbewoner 22 jun 2012 #337 Okay, daar ben ik ook wel benieuwd naar. En zeker omdat we samen in het mod-team zitten, zou ik hem (en alle andere forumleden natuurlijk) ook wel eens willen zien. Mocht je nog meer wagens mee krijgen, zijn ze vanzelf van harte welkom!
Okay, daar ben ik ook wel benieuwd naar. En zeker omdat we samen in het mod-team zitten, zou ik hem (en alle andere forumleden natuurlijk) ook wel eens willen zien. Mocht je nog meer wagens mee krijgen, zijn ze vanzelf van harte welkom!
S Stender Hoort bij de inboedel 23 jun 2012 #338 @RISL wrote: Wel een lekker stukje rijden vanuit Gelderland Uurtje rijden :thumbup we gaan het meemaken.
@RISL wrote: Wel een lekker stukje rijden vanuit Gelderland Uurtje rijden :thumbup we gaan het meemaken.
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 23 jun 2012 #339 Stender: waar uit gelderland dan? want denk dat ik ook hier heen kom, aangezien Schoonhoven voorlopig nog is uitgesteld.
Stender: waar uit gelderland dan? want denk dat ik ook hier heen kom, aangezien Schoonhoven voorlopig nog is uitgesteld.
R RISL Forumbewoner 25 jun 2012 #340 FnF, leuk dat je ook komt! Meeting in Drenthe is inderdaad uitgesteld door slecht weer.