R RISL Forumbewoner 24 jun 2015 #141 De voorspelde regenkans is afgenomen en de voorspelde temperatuur is toegenomen!
R RISL Forumbewoner 24 jun 2015 #144 De voorspelde regenkans is afgenomen en de voorspelde temperatuur is toegenomen!
R RISL Forumbewoner 27 jun 2015 #149 Morgen is het zo ver! Er is gelukkig weer mooi weer voorspeld, dus niets staat ons in de weg om er weer en fijne meeting van te maken!
Morgen is het zo ver! Er is gelukkig weer mooi weer voorspeld, dus niets staat ons in de weg om er weer en fijne meeting van te maken!
R RISL Forumbewoner 27 jun 2015 #151 Morgen is het zo ver! Er is gelukkig weer mooi weer voorspeld, dus niets staat ons in de weg om er weer en fijne meeting van te maken!
Morgen is het zo ver! Er is gelukkig weer mooi weer voorspeld, dus niets staat ons in de weg om er weer en fijne meeting van te maken!
T trashmetal Forumbewoner 27 jun 2015 #152 Helaas kan ik er morgen niet bij zijn vanwege het kl@teweer niet veel aan de corsa kunnen doen wil het ontroesten dit weekend klaar hebben Ik wens iedereen die wel gaat natuurlijk een kei gezellige dag toe in het hopelijk zonnige zuiden :thumb
Helaas kan ik er morgen niet bij zijn vanwege het kl@teweer niet veel aan de corsa kunnen doen wil het ontroesten dit weekend klaar hebben Ik wens iedereen die wel gaat natuurlijk een kei gezellige dag toe in het hopelijk zonnige zuiden :thumb
T trashmetal Forumbewoner 27 jun 2015 #153 Helaas kan ik er morgen niet bij zijn vanwege het kl@teweer niet veel aan de corsa kunnen doen wil het ontroesten dit weekend klaar hebben Ik wens iedereen die wel gaat natuurlijk een kei gezellige dag toe in het hopelijk zonnige zuiden :thumb
Helaas kan ik er morgen niet bij zijn vanwege het kl@teweer niet veel aan de corsa kunnen doen wil het ontroesten dit weekend klaar hebben Ik wens iedereen die wel gaat natuurlijk een kei gezellige dag toe in het hopelijk zonnige zuiden :thumb
R RISL Forumbewoner 27 jun 2015 #154 Zonde Mario. Succes met de Corsa dit weekend en dan hopelijk tot volgend jaar
R RISL Forumbewoner 27 jun 2015 #155 Zonde Mario. Succes met de Corsa dit weekend en dan hopelijk tot volgend jaar
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 29 jun 2015 #156 Ik denk dat het meer komt door overige auto/motor gebeuren ... Zo was er op Zandvoort een evenement en ook de TT in Assen ... Vakantieperiode zou ik niet aan beginnen om een meeting te doen Jammer dat ik er niet bij kon zijn maar hoop volgend jaar wel :thumb
Ik denk dat het meer komt door overige auto/motor gebeuren ... Zo was er op Zandvoort een evenement en ook de TT in Assen ... Vakantieperiode zou ik niet aan beginnen om een meeting te doen Jammer dat ik er niet bij kon zijn maar hoop volgend jaar wel :thumb
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 29 jun 2015 #157 Ik denk dat het meer komt door overige auto/motor gebeuren ... Zo was er op Zandvoort een evenement en ook de TT in Assen ... Vakantieperiode zou ik niet aan beginnen om een meeting te doen Jammer dat ik er niet bij kon zijn maar hoop volgend jaar wel :thumb
Ik denk dat het meer komt door overige auto/motor gebeuren ... Zo was er op Zandvoort een evenement en ook de TT in Assen ... Vakantieperiode zou ik niet aan beginnen om een meeting te doen Jammer dat ik er niet bij kon zijn maar hoop volgend jaar wel :thumb
B bassie16V Komt hier geregeld 27 jun 2015 #158 Helaas moet ik afzeggen voor morgen. Ik heb versnellingsbak problemen met de Senator
B bassie16V Komt hier geregeld 27 jun 2015 #159 Helaas moet ik afzeggen voor morgen. Ik heb versnellingsbak problemen met de Senator