Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Brabantmeeting 2014 - a.s. zondag 22 juni 2014 in Breda!
wil kijken voor een diesel, als ik die tegen die tijd heb kan het wel denk ik, met deze astra word het mij te gek, zuipt net wta te veel om "ff" naar brabant te rijden.
Wellicht komen we ook nog langs op de terug weg. Hebben net dat weekend het Zeelandweekend van de Mantaclub. Dus wie weet komen we dan nog langs. Welke auto's we dan bij hebben weet ik niet, hopelijk de rally :thumb
@JOZO wrote:Wellicht komen we ook nog langs op de terug weg. Hebben net dat weekend het Zeelandweekend van de Mantaclub. Dus wie weet komen we dan nog langs. Welke auto's we dan bij hebben weet ik niet, hopelijk de rally :thumb
Rijden we samen gelijk even door joost,voor jou ligt het toch op de route naar huis.
@manta73 wrote:@JOZO wrote:Wellicht komen we ook nog langs op de terug weg. Hebben net dat weekend het Zeelandweekend van de Mantaclub. Dus wie weet komen we dan nog langs. Welke auto's we dan bij hebben weet ik niet, hopelijk de rally :thumb
Rijden we samen gelijk even door joost,voor jou ligt het toch op de route naar huis.