R RISL Forumbewoner 22 mei 2013 #121 @astraTD wrote:Als het zondag niks word door het weer, kom ik ook 9 juni. :thumb In dat geval wil ik wel een foto van je kilometerteller :thumb En misschien komt Mario dan ook?
@astraTD wrote:Als het zondag niks word door het weer, kom ik ook 9 juni. :thumb In dat geval wil ik wel een foto van je kilometerteller :thumb En misschien komt Mario dan ook?
0 076 wokkel Komt hier geregeld 22 mei 2013 #123 Misschien dat ik ook even kom kijken, hoop dat er dan wel wat meer oldie's zijn :jerry
R RISL Forumbewoner 22 mei 2013 #124 Ja, dat zou leuk zijn! Het zou sowieso leuk zijn als de opkomst nog groter is dan vorig jaar.
R RISL Forumbewoner 23 mei 2013 #126 Probeer zoveel mogelijk Opels mee te krijgen voor een gezellige middag
R RISL Forumbewoner 23 mei 2013 #128 Jazeker, iedere Opel is welkom, of het nu oud of nieuw is, zwaar verbouwd of standaard, in goede of in slechte staat, alles is welkom.
Jazeker, iedere Opel is welkom, of het nu oud of nieuw is, zwaar verbouwd of standaard, in goede of in slechte staat, alles is welkom.
A astraTD Forumbewoner 23 mei 2013 #134 @RISL wrote:@astraTD wrote:Als het zondag niks word door het weer, kom ik ook 9 juni. :thumb In dat geval wil ik wel een foto van je kilometerteller :thumb En misschien komt Mario dan ook? Dat mag zeker :thumb Zal dan wel 533.000km op de klok staan. Is voor Mario ook een stuk korter bij, zou leuk zijn. Zoals ook de rest van F rijders.
@RISL wrote:@astraTD wrote:Als het zondag niks word door het weer, kom ik ook 9 juni. :thumb In dat geval wil ik wel een foto van je kilometerteller :thumb En misschien komt Mario dan ook? Dat mag zeker :thumb Zal dan wel 533.000km op de klok staan. Is voor Mario ook een stuk korter bij, zou leuk zijn. Zoals ook de rest van F rijders.
A astraTD Forumbewoner 23 mei 2013 #135 @Mr.F wrote:Misschien ben ik ook vd partij met de zilvere Astra, even Opa zien te porren aangezien in mn rijbewijs nog niet heb haha Dat zou wel mooi wezen, als ik dat leer mag bewonderen :wub
@Mr.F wrote:Misschien ben ik ook vd partij met de zilvere Astra, even Opa zien te porren aangezien in mn rijbewijs nog niet heb haha Dat zou wel mooi wezen, als ik dat leer mag bewonderen :wub
D darknight2003 Post best veel 26 mei 2013 #136 hij staat in de agenda 9 juni is mijn zwarte schoonheid aanwezig!
G G1zm0 Komt hier geregeld 27 mei 2013 #137 Ga hem ook in mijn agenda zetten voor volgende week. Is maar half uurtje rijden voor mij! Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ga hem ook in mijn agenda zetten voor volgende week. Is maar half uurtje rijden voor mij! Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
B BadBert Komt weleens kijken 27 mei 2013 #139 Misschien dat ik met onze Astra Twintop ook nog even kom kijken
R RISL Forumbewoner 27 mei 2013 #140 Dat zou leuk zijn :thumb Ik hoop dat we op minstens zo'n grote opkomst als vorig jaar mogen rekenen