12db moet je op zich niet onderschatten, elke 3db is een halvering of verdubbeling.... Stel dat je geluidsvermogen bij 81db 200 watt is dan is dat bij 93db al 1600 watt!! Acht keer zo hard dus!
Maar het is wel gezeik zeg!
Een stagiair bij mij op werk heeft 200 euro aan zijn broek gekregen deze week voor een lekkende einddemper op zijn suzuki swift. En hij had al zo'n pech, heeft hem net drie maanden en heeft hem bij hemelaar gekocht in almere. In die tijd heeft hij al een enorme olie lekkage gehad (alles nat rond de draagarm) dus nieuwe distri set er op en nieuwe krukas keerring enz. Uitlaat was duidelijk nog eens met gungum dichtgeplakt. Oplichters! Nu met die boete wordt het wel een erg duur autootje!
Bezwaarschriften helpen inderdaad geen moer! Ik had vorig jaar een parkeerboete terwijl ik in de tussentijd een kaartje had gekocht, er stond 9:40 op de boete en 9:41 op de ticket. Op de minuut afgerond dus! Nou mooi gewoon kunnen betalen hoor! :fy1 Moest best ver lopen naar het automaat, wisselgeld opsnorkelen, uittellen, kaartje trekken en terug, geen agent te bekennen meer natuurlijk!:swear