Dank u voor de leuke reacties allemaal.
Dat hele VAG verhaal klopt ook wel een beetje, al moet ik wel zeggen dat dat ook wel een beetje het beeld is dat mensen hebben bij Opel, dat roesten, het is cliché, en heel rationeel gezien valt het wel mee, maar het komt omdat het wagens zijn waar je niets over kunt zeggen, ze zijn eerlijk, alles doet wat het beloofd, en gaat er dan wat fout, door een verkeerde materiaal keuze dan word dat enorm uitvergroot. Vandaar dat ze daar nu over doorzagen.
Let maar op dat verhaal van Toyota en z'n terugroepacties, Toyota's zijn net als Opels, tikkeltje saai, en d'r is eigenlijk nooit echt iets aan. Nu is er stront aan de knikker omdat er twee priussen op hol geslagen zijn en nu word elke terugroepactie breed uitgemolken in de pers terwijl elk merk wel van die acties heeft. Maar over Toyota dat hoor je over 20 jaar nog.
Heb de journalist ook wel beetje op z'n plek gezet toen hij mij ondervroeg...toen mijn kadett ter sprake van, vroeg hij of hij niet roestte, ik zei ja, maar heb hem wel onder z n neus gewreven dat dat heel gewoon is voor een 31 jaar oude auto in originele staat doe altijd buiten staat, en in die verhouding valt het wel weer mee, want hij roest wel maar na 31 jaar issie er nog steeds en hij roest maar rot issie niet.