M midnight black Hoort bij de inboedel 31 mei 2012 #2 Kan ik weer lekker in mijn voortuin mooie Opels spotten!
C Commo Komt weleens kijken 10 jun 2012 #4 @midnight black wrote:Kan ik weer lekker in mijn voortuin mooie Opels spotten! Ik zet hem wel ff in je tuin heb je ook nog een foto met een opel in je tuin. Jullie tuinen zijn daar allemaal zo groot zal vast wel kunnen.
@midnight black wrote:Kan ik weer lekker in mijn voortuin mooie Opels spotten! Ik zet hem wel ff in je tuin heb je ook nog een foto met een opel in je tuin. Jullie tuinen zijn daar allemaal zo groot zal vast wel kunnen.
M midnight black Hoort bij de inboedel 10 jun 2012 #5 Je bedoelt zoiets: Tuin was enigzins :shock: door vrienden verbouwt toen we gingen trouwen
J js 400 Komt hier geregeld 10 jun 2012 #6 ik ben er ook weer bij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M midnight black Hoort bij de inboedel 7 sep 2012 #10 Ik heb nog geen bordjes bij ons in het dorp gezien maar goed, als ik de Opels maar zie
G g-astraa Komt hier geregeld 9 sep 2012 #11 ik ben gister even geweest en het was er weer super gezellig en wederom mooie opels gezien. :thumb