Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
die spiegels heb ik geloof ik nog wel liggen. zal eens kijken.
en 300 is wel heel erg hard. met de motor ben ik bijna bij de 290 geweest (yamaha fzr 1000 exup) dat is echt "kicken".
de cabrio gaat ook makkelijk over de 200. hoeveel weet ik niet. de teller houdt op bij 200. er komt een ander blok in dit voorjaar (weer 24v) misschien wat om te proberen van de zomer
-en de 3.6L 24v van 408pk waarmee de manta 302km/h haalt.
Licht aangepaste Lotus Omega motor? kan er wel ingebouwd worden en die 302 km/u wil ik in dat geval best geloven. Genoeg vermogen en koppel om dat voor elkaar te krijgen. :afro
Zelfs met een 3.18 achteras en een overdrivebak zul je nog flink toeren moeten maken.
dat ligt er aan: als ik bovenstaande foto door reken, dan zou je het (theoretisch) kunnen halen rond de 7600 toeren. zoveel toeren haalde mijn oude hurricane cih ook.
maar hij hoeft ook nie goed te zijn die manta maakt alles goed met rauwe power doeiiiiiii porsches lijken wel fiat panda'tjes zo hard gaat ie ze voorbij!