H hawk45 Komt weleens kijken 27 okt 2012 #1 Kan iemand mij vertellen wat er nodig is om een uhp4 intebouwen. Kan via marktplaats voor €200 een module en microfoon kopen, maar hoort er geen stekkerblok bij te zitten??? :hmmz :hmmz :hmmz Hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen. greetz Dolf
Kan iemand mij vertellen wat er nodig is om een uhp4 intebouwen. Kan via marktplaats voor €200 een module en microfoon kopen, maar hoort er geen stekkerblok bij te zitten??? :hmmz :hmmz :hmmz Hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen. greetz Dolf
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 28 okt 2012 #4 - vrijgeschakelde uhp - microfoon voor uhp - bekabeling vanaf uhp naar microfoon (kan je zelf maken) - iso2car adapter - stekker voor op je uhp (kan van Astra G mid zijn of van vw) - een GID of een CID display Van die iso2car adapter en die stekker voor op je uhp moet je dan zelf een kabelboom maken.
- vrijgeschakelde uhp - microfoon voor uhp - bekabeling vanaf uhp naar microfoon (kan je zelf maken) - iso2car adapter - stekker voor op je uhp (kan van Astra G mid zijn of van vw) - een GID of een CID display Van die iso2car adapter en die stekker voor op je uhp moet je dan zelf een kabelboom maken.
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 28 okt 2012 #5 - vrijgeschakelde uhp - microfoon voor uhp - bekabeling vanaf uhp naar microfoon (kan je zelf maken) - iso2car adapter - stekker voor op je uhp (kan van Astra G mid zijn of van vw) - een GID of een CID display Van die iso2car adapter en die stekker voor op je uhp moet je dan zelf een kabelboom maken.
- vrijgeschakelde uhp - microfoon voor uhp - bekabeling vanaf uhp naar microfoon (kan je zelf maken) - iso2car adapter - stekker voor op je uhp (kan van Astra G mid zijn of van vw) - een GID of een CID display Van die iso2car adapter en die stekker voor op je uhp moet je dan zelf een kabelboom maken.