Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zeker ook die zijpanelen, ook achter, hoe de verschillende kleuren lopen...
Het is niet goed te zien op de pic's, maar ik denk dat het netter zou zijn als je de deurbak in een andere kleur zou spuiten die meer bij het leer hoort :hmmz
Dat paars binnen steekt een beetje af bij t mooie leer
de stoelen zijn zo speciaal gehouden geweest om confortabel te zitten . en een kuipstoel b gsi gaat erg snel stuk inde wang waar je uitstapt . en der bij dat zo een bekleding van zo een stoel niet spot goed koop is heb ik dit dus niet gedaan . en wat wilje als je stoelen zogoed als nieuwe hebt die maar 12000 zit km's hebben .zijn die wel een stuk beter dan afgezeten gsi stoelen. .
dankje honza . de corsa is al niet echt racy stijl . en wilde al wat cruise stijl hebben en als ik hem al buiten haal ist om opt gemak zaterdag en zondag rond te bolle en niet rond te schieten als zot . steekt te veel geld in om hem zomaar onbedacht plat te duwen .
binnenkort weer wat update's van een dvd scherm en ps3 in de auto
ik heb de corsa voor 95 % in elkaar steken is nog wat afwerken en van achter nog wat bijwerken . bij deze mogen jullie reageren wat je er van vindt en waarom jullie zo lang hebben moete wachten op de project pic's .