vandaag weer eventjes bezig geweest tot dat de regen er anders over besliste . maar we staan al eenstap dichter bij een eind resultaat .
dit lijm kit hong onder de side skirts dus deze moest verwijderd worden . nu al wat getest te hebben maakt je met een mesje meer slecht dan goed . dus opzoek naar een alternatief werd er me vertelt dat er een soort caros gom bestaat om lijm en plaksels van deursierlijsten te verwijderen . na wat rondbellen gevonden en direct gaan af hale en amaai ging me dat snel . hier alwat foto's toen mijn broer bezig was
hier heb ik met 2 componente lijm gisteren avond een andere bumper hoekje gemonteert als ook de bevestigings gemaakt rechts herstelt binnen kant bumper nog niet afgewerkt dan wel .
hier afgewerkt en gemonteert vind dat het detail toch al een stuk beter is nu .
hier had een collega van me een handig tip gegeven omdat de voorste wielbogen van poly zijn en enkel gelijmt zoude kunne worden . is dus deze monteren en aan passen op de wagen zeer moeilijk . dus hij bracht me op het idee .
Boutjes gebruiken met een moertje op het spatbord en eentje achter het spatbord , zou zou ik mijn wieboog beter kunne regelen . eens al de wielboog bevestig stond met met klemmen moet ik de kopjes verven een afdruk duwen binnen kant wielboog deze boutjes vast maken met poly en heb het principe van een orginele wielboog die verbreed is en regelbaar.
die laaste stap moet ik nog doen omdat het weer me juist tegen zat .