E Edvries Loopt hier de deur plat 25 nov 2009 #61 origineel gepost door boerstal1 harstikke bedankt ik wacht essen nog ff af voor zon bakje en asbak maar anders bestel ik hem via ebay thanks edvries king: Bedank de majoor maar, die had die link al een paar posts eerder neergezet!!
origineel gepost door boerstal1 harstikke bedankt ik wacht essen nog ff af voor zon bakje en asbak maar anders bestel ik hem via ebay thanks edvries king: Bedank de majoor maar, die had die link al een paar posts eerder neergezet!!
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 25 nov 2009 #66 origineel gepost door sw_reijnders Het best kun je even een andere asbak unit kopen. Dan kun je het op je gemak in elkaar flanzen (wellicht nog 1 of 2 verkloten ). Die dingen kosten toch 3x niks op ebay. http://shop.ebay.co.uk/i.html?_trkp...rParts_SM&_sop=1&_trksid=p3286.c0.m14 Heb er nog 1tje liggen, Bekerhouders zijn eruit, Dus denk dat ik moeilijkste al gedaan heb,
origineel gepost door sw_reijnders Het best kun je even een andere asbak unit kopen. Dan kun je het op je gemak in elkaar flanzen (wellicht nog 1 of 2 verkloten ). Die dingen kosten toch 3x niks op ebay. http://shop.ebay.co.uk/i.html?_trkp...rParts_SM&_sop=1&_trksid=p3286.c0.m14 Heb er nog 1tje liggen, Bekerhouders zijn eruit, Dus denk dat ik moeilijkste al gedaan heb,
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 25 nov 2009 #67 origineel gepost door sw_reijnders Het best kun je even een andere asbak unit kopen. Dan kun je het op je gemak in elkaar flanzen (wellicht nog 1 of 2 verkloten ). Die dingen kosten toch 3x niks op ebay. http://shop.ebay.co.uk/i.html?_trkp...rParts_SM&_sop=1&_trksid=p3286.c0.m14 Heb er nog 1tje liggen, Bekerhouders zijn eruit, Dus denk dat ik moeilijkste al gedaan heb,
origineel gepost door sw_reijnders Het best kun je even een andere asbak unit kopen. Dan kun je het op je gemak in elkaar flanzen (wellicht nog 1 of 2 verkloten ). Die dingen kosten toch 3x niks op ebay. http://shop.ebay.co.uk/i.html?_trkp...rParts_SM&_sop=1&_trksid=p3286.c0.m14 Heb er nog 1tje liggen, Bekerhouders zijn eruit, Dus denk dat ik moeilijkste al gedaan heb,
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 30 nov 2009 #70 origineel gepost door sjouke lol ... jah dat is het moeilijkste ... :angel:hmmz Weet je toevallig welke groote van meters ik moet hebben, Welke diameter?
origineel gepost door sjouke lol ... jah dat is het moeilijkste ... :angel:hmmz Weet je toevallig welke groote van meters ik moet hebben, Welke diameter?
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 30 nov 2009 #71 origineel gepost door sjouke lol ... jah dat is het moeilijkste ... :angel:hmmz Weet je toevallig welke groote van meters ik moet hebben, Welke diameter?
origineel gepost door sjouke lol ... jah dat is het moeilijkste ... :angel:hmmz Weet je toevallig welke groote van meters ik moet hebben, Welke diameter?
S sw_reijnders Forumbewoner 30 nov 2009 #72 maximaal de hoogte van je bekerhouders he daar moettie tussen komen
S sw_reijnders Forumbewoner 30 nov 2009 #73 maximaal de hoogte van je bekerhouders he daar moettie tussen komen
S sjouke Hoort bij de inboedel 30 nov 2009 #74 als het kleiner is dan rond 50 past het .... mijn drukmeters zijn dus rond 50 en die zijn eigenlijk al te groot
als het kleiner is dan rond 50 past het .... mijn drukmeters zijn dus rond 50 en die zijn eigenlijk al te groot
S sjouke Hoort bij de inboedel 30 nov 2009 #75 als het kleiner is dan rond 50 past het .... mijn drukmeters zijn dus rond 50 en die zijn eigenlijk al te groot
als het kleiner is dan rond 50 past het .... mijn drukmeters zijn dus rond 50 en die zijn eigenlijk al te groot
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 30 nov 2009 #76 origineel gepost door sjouke als het kleiner is dan rond 50 past het .... mijn drukmeters zijn dus rond 50 en die zijn eigenlijk al te groot 52 gaat dus niet
origineel gepost door sjouke als het kleiner is dan rond 50 past het .... mijn drukmeters zijn dus rond 50 en die zijn eigenlijk al te groot 52 gaat dus niet
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 30 nov 2009 #77 origineel gepost door sjouke als het kleiner is dan rond 50 past het .... mijn drukmeters zijn dus rond 50 en die zijn eigenlijk al te groot 52 gaat dus niet
origineel gepost door sjouke als het kleiner is dan rond 50 past het .... mijn drukmeters zijn dus rond 50 en die zijn eigenlijk al te groot 52 gaat dus niet