Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
weet neit in hoevere je gaat onderkant ga ik niet kaal maken ofzo is geen showauto,als ie maar keihard is en buiten kant netjes in de lak.staat toch 9 van de 10 keer buiten dus ja.
ja bij mij ook niet echt de bedoeling van te schowen hoor... wil enkel dat ik er een hele tijd mee verder kan en dat ik me niet moet ergeren aan de regen.....
nee idd....vind winter ook maar niks....nogal goed dat hij in een garage staat met al die sneeuw :swear
al even geleden dat ik gepost heb precies,zal dat hier is effe update
spijtig genoeg heb ik het projekt moeten stilleggen door gebrek aan 1 zijde dorpel stuk.... maand of meer geleden besteld bij Artaparts en nog steeds niet hier :cry
staat al in grondverf en motorruimte,kofferruimte is gelakt maar nu is het wachten tot ik het plaatwerk heb:hmmz
stuur artaparts eens een mailtje, ik heb mijn dorpels ongeveer 2 weken geleden besteld en inmiddels afgelopen donderdag binnengehad, lijkt me dat jij je spullen ondertussen ook wel had moeten hebben.