Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
foto's zien er goed uit btw,als ik in de toekomst de manta weer eens ga verbouwen denk ik dat ik oko met de 400 kit ga werken maar dat zal nog wel ff duren aangezien hij pas 2 jaar nu weer in de ronding is
hmm dat valt dan idd mee,maarja het is ook tijd en geld samen heben zowiezo de laatste tijd heel erg weinig nog op het forum,als je een kleine hebt vraagt veel aandacht dus naast het forum kom iik ook al bijna niet aan de manta toe
kleur evrschil is in het echt minder maar,echt strak is he tnog niet.dit is tijdelijk zodat het er een beetje fatsoenlijk uitziet,keertje heel de auto goed doen
heb je nog zien rijden toen je naar kees ging, ziet er echt lullig uit met deze wieltjes
kleur evrschil is in het echt minder maar,echt strak is he tnog niet.dit is tijdelijk zodat het er een beetje fatsoenlijk uitziet,keertje heel de auto goed doen