Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hmm k werk bij het kwikfit in rijssen (k weet niet of het te ver voor je is?) , Ik zal morgen effe belle met de bandenboer voor je of ze de banden hebben,,
ja wat namelijk is ik heb er 16 inch onder liggen maar met sportief rijgedrag loopt me chasis op me wang aan want nu zit er 195-45-16v onder.
Nu heeft een iemand van een ander forum hetzelfde probleem gehad en die heeft toen der tijd 185-45-16 gekocht maar hij reageert niet meer op dat forum.
Reifen für PKWs und Transporter extrem günstig. Wir bieten Ihnen Autoreifen äußerst vorteilhaft! Klitzekleine Preise, versandkostenfreie Lieferung schon ab 2 Reifen, günstiger Montageservice für Reifen fast überall in der Schweiz, unkomplizierte Bestellung, flexible Zahlungsabwicklung, sehr...
ssl.delti.com
autobandenmarkt.nl kan ze wel leveren maar biedt ze niet aan op de site..
Was je al voorzien Raymon? Ik kan mijn pa even vragen of ze bij hem op het werk die banden kunnen leveren en evt met prijs. Zal je vanaaf ff op msn aantikken