Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb nog nooit eerder banden via internet geregeld. Is het nu zo dat als ze deze banden thuis leveren, dat ik met deze naar een garage kan gaan en ze die er voor me opzetten voor alleen het uurloon? Of doen ze dit soort dingen niet omdat ze liever bij hun eigen bandenleverancier bestellen?
Ik heb nog nooit eerder banden via internet geregeld. Is het nu zo dat als ze deze banden thuis leveren, dat ik met deze naar een garage kan gaan en ze die er voor me opzetten voor alleen het uurloon? Of doen ze dit soort dingen niet omdat ze liever bij hun eigen bandenleverancier bestellen?
Meer dan 200 euro per band is natuurlijk een behoorlijke smak geld, maar van de Continentals zul je geen spijt krijgen. Overigens heeft de Corsa geen starre as maar een semi-onafhankelijke, dat houd in dat de as tordeert zodat beide achterwielen toch nog (grotendeels) onafhankelijk kunnen bewegen.