C chieltjuh Loopt hier de deur plat 14 apr 2013 #21 Mooie gtc hoor..(ik heb er een in dezelfde kleur!)
G GuidoP18 Lid 18 jun 2013 #23 Ziet er erg vet uit allemaal. Maar zoveel centen heb ik niet(over) dus bij blijven het bij kleinere aanpassingen. Ik hoop nog meer :kewlpics te zien. G
Ziet er erg vet uit allemaal. Maar zoveel centen heb ik niet(over) dus bij blijven het bij kleinere aanpassingen. Ik hoop nog meer :kewlpics te zien. G
B bacardicorsa Komt weleens kijken 8 dec 2013 #24 Nou na een dagje rondt rijden naar Duitsland en terug hebben we wat leuks meegenomen. Moet nu alleen eve me audio eve opnieuw bekleden maar dat heb ik er wel voor over. Hierbij de foto's. En nog eve een plaatje van de buitenkant. Van deze zomer.
Nou na een dagje rondt rijden naar Duitsland en terug hebben we wat leuks meegenomen. Moet nu alleen eve me audio eve opnieuw bekleden maar dat heb ik er wel voor over. Hierbij de foto's. En nog eve een plaatje van de buitenkant. Van deze zomer.
B bacardicorsa Komt weleens kijken 17 apr 2014 #28 Dikke foto's. Echt super blij met je fotokwaliteiten noogy. Echt mooie shoot :thumbup