Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit is alles wat er staat als ik de foutcodes in de REC bekijk...
Ik zat daar ook al aan te denken, maar ik heb geen automatische lichtschakelaar, wel een regensensor. Dan moet je volgens mij ook een lichtsensor hebben toch?
Ik neem niet aan dat hij de lichtsensor van de dimmende binnenspiegel bedoelt? Heb soms niet het idee dat hij altijd wat goed dimt als het schemerig is.
@CAlberts wrote:Dit is alles wat er staat als ik de foutcodes in de REC bekijk...
Ik zat daar ook al aan te denken, maar ik heb geen automatische lichtschakelaar, wel een regensensor. Dan moet je volgens mij ook een lichtsensor hebben toch?
Ik neem niet aan dat hij de lichtsensor van de dimmende binnenspiegel bedoelt? Heb soms niet het idee dat hij altijd wat goed dimt als het schemerig is.
Als je een regensensor hebt heb je niet automatisch ook een omgevingslichtsensor welke de automatische dimming van je achteruitkijkspiegel ondersteunt. Ook niet een automatische lichtschakelaar.
Even de foutcode in TIS opgezocht en hij hoort bij de automatische verlichting. Staat bij als opmerking dat wanneer de auto niet voorzien is van de functie "Automatische verlichting", kan de defectcode worden genegeerd.
Precies, de storingscode is er niet altijd geweest en ik liep er bij toeval tegenaan. Wel merkte ik dat mijn di,mende binnenspiegel bij schemer niet altijd goed werkt, dus ik vroeg me af of dat het misschien was (wat ik me niet kon voorstellen overigens). Fijn om te weten dat ik het gewoon kan negeren.
@CAlberts wrote:Precies, de storingscode is er niet altijd geweest en ik liep er bij toeval tegenaan. Wel merkte ik dat mijn di,mende binnenspiegel bij schemer niet altijd goed werkt, dus ik vroeg me af of dat het misschien was (wat ik me niet kon voorstellen overigens). Fijn om te weten dat ik het gewoon kan negeren.