W witje2.4 Komt weleens kijken 12 apr 2012 #401 Jazeker, over een paar weken komt lopik 500 weer aan!!!! nog meer rijders hierzo??
J jds Komt weleens kijken 24 jun 2012 #404 hier een paar foto's van mijn creatie king: 5 deurs corsa met c20ne king:
A arnold kadett Post best veel 31 aug 2012 #405 @arnold kadett wrote:de mijne staat ook weer klaar heb maar een nieuwe gebouwt de oude was krom en hij is weer plat
@arnold kadett wrote:de mijne staat ook weer klaar heb maar een nieuwe gebouwt de oude was krom en hij is weer plat
R RISL Forumbewoner 31 aug 2012 #406 Oef, die heeft een aardige douw gehad ja! Zijn er nog mensen die over twee weken in Zevenbergschen Hoek crossen?
Oef, die heeft een aardige douw gehad ja! Zijn er nog mensen die over twee weken in Zevenbergschen Hoek crossen?
A arnold kadett Post best veel 31 aug 2012 #407 ja ik denk niet dat deze nog een keer gaat het ''veilige'' is er nu wel af denk ik
A arnold kadett Post best veel 1 sep 2012 #408 ja indd ben dwars over een golfje uke heen gereden en werdt toen in de lucht gelanceerd een keer op de snuit toen op de kont en toenop het dak de bodemplaat is onder de stoel wel 20cm naar boven gekomen
ja indd ben dwars over een golfje uke heen gereden en werdt toen in de lucht gelanceerd een keer op de snuit toen op de kont en toenop het dak de bodemplaat is onder de stoel wel 20cm naar boven gekomen
A arnold kadett Post best veel 2 sep 2012 #409 ja was een mooi cross kadettje ben er ook vaak 1ste mee geworden in de 1.8 klasse
A arnold kadett Post best veel 2 sep 2012 #410 netjes ding ziet er nog strak uit veel crossen mee gereden?
A arnold kadett Post best veel 19 apr 2013 #412 iemand van hier dit dit jaar weer gaat crossen? ik heb inmiddels de eerste er weer opzitten en heb volgende week al de tweede
iemand van hier dit dit jaar weer gaat crossen? ik heb inmiddels de eerste er weer opzitten en heb volgende week al de tweede
S Stoffelke Lid 27 apr 2013 #415 @arnold kadett wrote:xtreme carstyling heeft ze heel scherp nieuw THX
R RISL Forumbewoner 24 sep 2013 #416 Die wit-gele Astra G wordt vakkundig om zeep geholpen zeg....iemand van hier? [youtube:j5eh4sdc]
D DaveAutocross Komt weleens kijken 25 sep 2013 #417 Dat was een flinke klap, was er ook bij en ging echt hard. De auto zag er ook behoorlijk toegetakeld uit toen ik later ging kijken, erg jammer. Die van mij is ook van dit naar --- > Dit gegaan, helaas gedaan met de kadett. En heb ook besloten dat dit de laatste kadett was, volgende keer wordt het geen kadett meer.
Dat was een flinke klap, was er ook bij en ging echt hard. De auto zag er ook behoorlijk toegetakeld uit toen ik later ging kijken, erg jammer. Die van mij is ook van dit naar --- > Dit gegaan, helaas gedaan met de kadett. En heb ook besloten dat dit de laatste kadett was, volgende keer wordt het geen kadett meer.
D DaveAutocross Komt weleens kijken 1 okt 2013 #419 Heb mijn reserve casco helaas in stukken geslepen voor onderdelen een paar weken geleden, helaas. Je mag mijn hele auto wel overnemen, hij staat er nu niet meer zo erg bij als op de foto
Heb mijn reserve casco helaas in stukken geslepen voor onderdelen een paar weken geleden, helaas. Je mag mijn hele auto wel overnemen, hij staat er nu niet meer zo erg bij als op de foto