S svdk20 Loopt hier de deur plat 22 feb 2011 #61 daar is ook rekening mee gehouden. materiaal dikte mdf is 18 mm en bitum 1,5 mm
C corsaforever Post best veel 22 feb 2011 #62 mooi werk hoor klinkt vast goed straks:thumbup maar rook je joint wel ff op haha succes verder
C corsaforever Post best veel 22 feb 2011 #63 mooi werk hoor klinkt vast goed straks:thumbup maar rook je joint wel ff op haha succes verder
C corsarider Komt weleens kijken 23 feb 2011 #64 Ziet er goed uit ja:kewlpics En idd ff oproken weggooien is zonde:jerry
C corsarider Komt weleens kijken 23 feb 2011 #65 Ziet er goed uit ja:kewlpics En idd ff oproken weggooien is zonde:jerry
T teungts Loopt hier de deur plat 23 feb 2011 #66 mooi werk kerel alleen 70 liter is wat te veel voor 1 12 inc,daar kan je 2 in kwijt met die lters
T teungts Loopt hier de deur plat 23 feb 2011 #67 mooi werk kerel alleen 70 liter is wat te veel voor 1 12 inc,daar kan je 2 in kwijt met die lters
B baboe Komt hier geregeld 23 feb 2011 #68 http://i920.photobucket.com/albums/ad50/baboe55/DSCN2489.jpg hoi is dit mischien wat ? gr baboe
B baboe Komt hier geregeld 23 feb 2011 #69 http://i920.photobucket.com/albums/ad50/baboe55/DSCN2489.jpg hoi is dit mischien wat ? gr baboe
B baboe Komt hier geregeld 23 feb 2011 #70 deze foto mischien beter is een pioneer met versterker klinkt geweldig gewoon onder de mat van binnen uit regelbaar gr baboe
deze foto mischien beter is een pioneer met versterker klinkt geweldig gewoon onder de mat van binnen uit regelbaar gr baboe
B baboe Komt hier geregeld 23 feb 2011 #71 deze foto mischien beter is een pioneer met versterker klinkt geweldig gewoon onder de mat van binnen uit regelbaar gr baboe
deze foto mischien beter is een pioneer met versterker klinkt geweldig gewoon onder de mat van binnen uit regelbaar gr baboe
S svdk20 Loopt hier de deur plat 23 feb 2011 #72 @baboe, ja ken ze zijn de pioneer active subs. vind ze alleen wel erg prijzig en op deze manier heb ik nog een bezigheidstherapie. @de rest :afro de smokes komen ook wel op weg gooien daar beginnen we niet aan :afro
@baboe, ja ken ze zijn de pioneer active subs. vind ze alleen wel erg prijzig en op deze manier heb ik nog een bezigheidstherapie. @de rest :afro de smokes komen ook wel op weg gooien daar beginnen we niet aan :afro
S svdk20 Loopt hier de deur plat 23 feb 2011 #73 @baboe, ja ken ze zijn de pioneer active subs. vind ze alleen wel erg prijzig en op deze manier heb ik nog een bezigheidstherapie. @de rest :afro de smokes komen ook wel op weg gooien daar beginnen we niet aan :afro
@baboe, ja ken ze zijn de pioneer active subs. vind ze alleen wel erg prijzig en op deze manier heb ik nog een bezigheidstherapie. @de rest :afro de smokes komen ook wel op weg gooien daar beginnen we niet aan :afro