D dion87 Hoort bij de inboedel 10 nov 2011 #181 dat is wel zo respectvol om iets te ondernemen van de verkoper
B Baas J. Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #182 Voor de snelle beslisser tegen een zacht prijsje! Profi meegespoten in star silver ! Grill is van Lumma trouwens.
Voor de snelle beslisser tegen een zacht prijsje! Profi meegespoten in star silver ! Grill is van Lumma trouwens.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #183 Voor de snelle beslisser tegen een zacht prijsje! Profi meegespoten in star silver ! Grill is van Lumma trouwens.
Voor de snelle beslisser tegen een zacht prijsje! Profi meegespoten in star silver ! Grill is van Lumma trouwens.
D dion87 Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #186 hey baas, welke intercooler(kit) heb je er eigenlijk op zitten??
D dion87 Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #187 hey baas, welke intercooler(kit) heb je er eigenlijk op zitten??
B Baas J. Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #188 hahaha.... ja dat beescht wil altijd op de foto xD Ik heb kit van TX er op, das dezelfde als mtech alleen dan de helft goedkoper en past prima.
hahaha.... ja dat beescht wil altijd op de foto xD Ik heb kit van TX er op, das dezelfde als mtech alleen dan de helft goedkoper en past prima.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #189 hahaha.... ja dat beescht wil altijd op de foto xD Ik heb kit van TX er op, das dezelfde als mtech alleen dan de helft goedkoper en past prima.
hahaha.... ja dat beescht wil altijd op de foto xD Ik heb kit van TX er op, das dezelfde als mtech alleen dan de helft goedkoper en past prima.
D dion87 Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #190 ik ken het maar al te goed, wij hebben er 3 rond lopen thuis. oke, en dat is zeker die met 63mm pijpwerk?
ik ken het maar al te goed, wij hebben er 3 rond lopen thuis. oke, en dat is zeker die met 63mm pijpwerk?
D dion87 Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #191 ik ken het maar al te goed, wij hebben er 3 rond lopen thuis. oke, en dat is zeker die met 63mm pijpwerk?
ik ken het maar al te goed, wij hebben er 3 rond lopen thuis. oke, en dat is zeker die met 63mm pijpwerk?
B Baas J. Hoort bij de inboedel 12 nov 2011 #194 Daarom ga ik het eerst onderling proberen op te lossen.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 12 nov 2011 #195 Daarom ga ik het eerst onderling proberen op te lossen.