Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik wil bij mijn astra j sports tourer de dagrijverlichting voor wittere. Maar nu heb ik niet de kleinste handen, en zou ik graag of er mensen zijn die wat tips hebben. Zodat ik ze kan vervangen zonder van alles los te hoeven halen.
@heikoop4 wrote:Ik wil bij mijn astra j sports tourer de dagrijverlichting voor wittere. Maar nu heb ik niet de kleinste handen, en zou ik graag of er mensen zijn die wat tips hebben. Zodat ik ze kan vervangen zonder van alles los te hoeven halen.
Het is te doen, maar dan ook met een hoop gefrummel!
Zijn inmiddels een tijd bezig geweest en aan de rechterkant zit de nieuwe er in. Maar aan de linker kant is het bolletje in de unit gevallen :swear. Iemand hier nog tips of moet ik alles uit elkaar halen.
@heikoop4 wrote:Zijn inmiddels een tijd bezig geweest en aan de rechterkant zit de nieuwe er in. Maar aan de linker kant is het bolletje in de unit gevallen :swear. Iemand hier nog tips of moet ik alles uit elkaar halen.
Helaas wel bumper demonteren en de lamp eruit halen.