Opeltje17 Forumbewoner 25 aug 2014 #2 Geen imitatie halen!!!! Gewoon origineel, even kijken bij een sloop zijn er genoeg met astra H's Kijk even naar je kleur code wellicht is er iets op kleur.
Geen imitatie halen!!!! Gewoon origineel, even kijken bij een sloop zijn er genoeg met astra H's Kijk even naar je kleur code wellicht is er iets op kleur.
G GTS Power Hoort bij de inboedel 25 aug 2014 #3 Inderdaad! Liever orgineel 2e hands en laten spuiten dan nieuw imitatie wat net niet lekker past.
V vectra-rene Komt weleens kijken 25 aug 2014 #4 wat voor kleur heb je weet nog achterklep bumper achterlichten te liggen
V Vanya Lid 26 aug 2014 #6 Goeiemorgen Bedankt voor jullie reacties. Het word dus geen imitatie. Wat betreft de kleurcode dat is z163. Bedo heeft mij al gemaild en m'n schade hersteller is ook al aan het rond kijken Welke bedrijven nog wat hebben liggen. Rechterachterlicht zoeken we ook nog Mocht iemand die nog hebben liggen. (Het gaat in der daad om een station)
Goeiemorgen Bedankt voor jullie reacties. Het word dus geen imitatie. Wat betreft de kleurcode dat is z163. Bedo heeft mij al gemaild en m'n schade hersteller is ook al aan het rond kijken Welke bedrijven nog wat hebben liggen. Rechterachterlicht zoeken we ook nog Mocht iemand die nog hebben liggen. (Het gaat in der daad om een station)
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 26 aug 2014 #7 Grote kans dat Maikel Vrijhoeven in Heesbeen je daar wel mee kan helpen.
P pascal1109 Komt weleens kijken 26 aug 2014 #8 Ik kan niets vinden over Opel demontage in Heesbeen??
V vectra-rene Komt weleens kijken 26 aug 2014 #10 maikel heeft die niet ik heb hem gister nog gebelt ook voor r.a licht haha heb die ook een nodig voor de keuringen
maikel heeft die niet ik heb hem gister nog gebelt ook voor r.a licht haha heb die ook een nodig voor de keuringen
V vectra-rene Komt weleens kijken 26 aug 2014 #11 maar er staat nog een achterklep a bumper en a lichten te koop hoor.... marktplaats staat hij ook