P patrickww Komt weleens kijken 29 nov 2011 #101 Ah oke! Staat hem goed hoor, ben zelf ook al een tijd opzoek naar een coupe bumper...maar helaas niet veel te vinden haha Groeten
Ah oke! Staat hem goed hoor, ben zelf ook al een tijd opzoek naar een coupe bumper...maar helaas niet veel te vinden haha Groeten
P patrickww Komt weleens kijken 29 nov 2011 #104 Dat is niet te duur nee Succes met de verkoop iig!! Aan de wagen zal het niet liggen :wors
P patrickww Komt weleens kijken 29 nov 2011 #105 Dat is niet te duur nee Succes met de verkoop iig!! Aan de wagen zal het niet liggen :wors
D dion87 Hoort bij de inboedel 29 nov 2011 #106 @Tallie_GTI wrote:ik weet het , en ik heb hem nog goedkoop ook 125,- hahaha dat meot je toch niet zeggen, je raakt die bumper zo kwijt voor 200 euro :jerry
@Tallie_GTI wrote:ik weet het , en ik heb hem nog goedkoop ook 125,- hahaha dat meot je toch niet zeggen, je raakt die bumper zo kwijt voor 200 euro :jerry
D dion87 Hoort bij de inboedel 29 nov 2011 #107 @Tallie_GTI wrote:ik weet het , en ik heb hem nog goedkoop ook 125,- hahaha dat meot je toch niet zeggen, je raakt die bumper zo kwijt voor 200 euro :jerry
@Tallie_GTI wrote:ik weet het , en ik heb hem nog goedkoop ook 125,- hahaha dat meot je toch niet zeggen, je raakt die bumper zo kwijt voor 200 euro :jerry
D dion87 Hoort bij de inboedel 29 nov 2011 #108 @Tallie_GTI wrote: @dion87 ja lekker he , vond het zelf wel grapsig :thumb ja het heeft zeker wel wat hahaha.
@Tallie_GTI wrote: @dion87 ja lekker he , vond het zelf wel grapsig :thumb ja het heeft zeker wel wat hahaha.
D dion87 Hoort bij de inboedel 29 nov 2011 #109 @Tallie_GTI wrote: @dion87 ja lekker he , vond het zelf wel grapsig :thumb ja het heeft zeker wel wat hahaha.
@Tallie_GTI wrote: @dion87 ja lekker he , vond het zelf wel grapsig :thumb ja het heeft zeker wel wat hahaha.
T Tallie_GTI Post best veel 29 nov 2011 #110 @patrickww thnx @dion87 dat dacht ik , wat ik er voor gegeven heb maakt niet uit ja , ik weet dat ik er makkelijk 250 voor kan krijgen
@patrickww thnx @dion87 dat dacht ik , wat ik er voor gegeven heb maakt niet uit ja , ik weet dat ik er makkelijk 250 voor kan krijgen
T Tallie_GTI Post best veel 29 nov 2011 #111 @patrickww thnx @dion87 dat dacht ik , wat ik er voor gegeven heb maakt niet uit ja , ik weet dat ik er makkelijk 250 voor kan krijgen
@patrickww thnx @dion87 dat dacht ik , wat ik er voor gegeven heb maakt niet uit ja , ik weet dat ik er makkelijk 250 voor kan krijgen
D dion87 Hoort bij de inboedel 29 nov 2011 #112 @Tallie_GTI wrote: @dion87 dat dacht ik , wat ik er voor gegeven heb maakt niet uit ja , ik weet dat ik er makkelijk 250 voor kan krijgen ik had ff verkeert gelezen, dacht dat je de bumper los verkocht, maar je verkoopt gewoon de hele auto my bad..
@Tallie_GTI wrote: @dion87 dat dacht ik , wat ik er voor gegeven heb maakt niet uit ja , ik weet dat ik er makkelijk 250 voor kan krijgen ik had ff verkeert gelezen, dacht dat je de bumper los verkocht, maar je verkoopt gewoon de hele auto my bad..
D dion87 Hoort bij de inboedel 29 nov 2011 #113 @Tallie_GTI wrote: @dion87 dat dacht ik , wat ik er voor gegeven heb maakt niet uit ja , ik weet dat ik er makkelijk 250 voor kan krijgen ik had ff verkeert gelezen, dacht dat je de bumper los verkocht, maar je verkoopt gewoon de hele auto my bad..
@Tallie_GTI wrote: @dion87 dat dacht ik , wat ik er voor gegeven heb maakt niet uit ja , ik weet dat ik er makkelijk 250 voor kan krijgen ik had ff verkeert gelezen, dacht dat je de bumper los verkocht, maar je verkoopt gewoon de hele auto my bad..
T Tallie_GTI Post best veel 29 nov 2011 #114 geeft niet hoor , idd hele auto , toch weer terug op de vw
T Tallie_GTI Post best veel 29 nov 2011 #115 geeft niet hoor , idd hele auto , toch weer terug op de vw
M master24 Lid 30 nov 2011 #120 hoe laag staat die op de veren als ik zo mag vragen strake bak geen promblemen met drempels of zo valt dat wel mee :thumb wat ben je kwijt voor een beetje veren set voor aan station
hoe laag staat die op de veren als ik zo mag vragen strake bak geen promblemen met drempels of zo valt dat wel mee :thumb wat ben je kwijt voor een beetje veren set voor aan station