T Tallie_GTI Post best veel 20 jul 2011 #62 tnx , deze week heb ik koplampen besteld , hoop ze morgen of overmorgen binnen te hebben als ze erin zitten plaats ik ff weer foto's misschien ff fotoshootje met de kadett van mijn vriend ofzo en dan is het denk ik eerst ff klaar met de astra en gaan we verder met de golf 1 :wub
tnx , deze week heb ik koplampen besteld , hoop ze morgen of overmorgen binnen te hebben als ze erin zitten plaats ik ff weer foto's misschien ff fotoshootje met de kadett van mijn vriend ofzo en dan is het denk ik eerst ff klaar met de astra en gaan we verder met de golf 1 :wub
T Tallie_GTI Post best veel 20 jul 2011 #63 tnx , deze week heb ik koplampen besteld , hoop ze morgen of overmorgen binnen te hebben als ze erin zitten plaats ik ff weer foto's misschien ff fotoshootje met de kadett van mijn vriend ofzo en dan is het denk ik eerst ff klaar met de astra en gaan we verder met de golf 1 :wub
tnx , deze week heb ik koplampen besteld , hoop ze morgen of overmorgen binnen te hebben als ze erin zitten plaats ik ff weer foto's misschien ff fotoshootje met de kadett van mijn vriend ofzo en dan is het denk ik eerst ff klaar met de astra en gaan we verder met de golf 1 :wub
T Tallie_GTI Post best veel 21 jul 2011 #64 koplampen binnen snelle levering bij gm tuningparts :thumb
T Tallie_GTI Post best veel 21 jul 2011 #65 koplampen binnen snelle levering bij gm tuningparts :thumb
K kadett-supreme Post best veel 23 jul 2011 #66 nice!! jammer dat je je koplampen nog niet had voor de bumperombouw. dan had je het in 1 handeling kunnen doen, nu moet de bumper er weer af.... ben benieuwd naar de lampen.....
nice!! jammer dat je je koplampen nog niet had voor de bumperombouw. dan had je het in 1 handeling kunnen doen, nu moet de bumper er weer af.... ben benieuwd naar de lampen.....
K kadett-supreme Post best veel 23 jul 2011 #67 nice!! jammer dat je je koplampen nog niet had voor de bumperombouw. dan had je het in 1 handeling kunnen doen, nu moet de bumper er weer af.... ben benieuwd naar de lampen.....
nice!! jammer dat je je koplampen nog niet had voor de bumperombouw. dan had je het in 1 handeling kunnen doen, nu moet de bumper er weer af.... ben benieuwd naar de lampen.....
T Tallie_GTI Post best veel 21 aug 2011 #72 idd dat vind ik dus ook , ik dacht altijd velgen maken de auto , maar koplampjes kunnen er ook wat van
idd dat vind ik dus ook , ik dacht altijd velgen maken de auto , maar koplampjes kunnen er ook wat van
T Tallie_GTI Post best veel 21 aug 2011 #73 idd dat vind ik dus ook , ik dacht altijd velgen maken de auto , maar koplampjes kunnen er ook wat van
idd dat vind ik dus ook , ik dacht altijd velgen maken de auto , maar koplampjes kunnen er ook wat van
T Tallie_GTI Post best veel 22 aug 2011 #76 zo op sevenum ff een ander middenconsole gekocht weg met het wortel noten houten uke ding
T Tallie_GTI Post best veel 22 aug 2011 #77 zo op sevenum ff een ander middenconsole gekocht weg met het wortel noten houten uke ding
T Tallie_GTI Post best veel 28 aug 2011 #80 ik ben er klaar mee, hij mag weg ik wil toch weer heel graag een vw TE KOOP dus u2u maar bij intresse compleet of in onderdelen
ik ben er klaar mee, hij mag weg ik wil toch weer heel graag een vw TE KOOP dus u2u maar bij intresse compleet of in onderdelen