L lemmuh Komt hier geregeld 13 okt 2011 #141 Hoe hebben ze die gordels vastgemaakt? Stomme vraag misschien maar zou je daar eens een foto van kunnen posten? Jeroen
Hoe hebben ze die gordels vastgemaakt? Stomme vraag misschien maar zou je daar eens een foto van kunnen posten? Jeroen
T Trompie Post best veel 14 okt 2011 #142 @lemmuh wrote:Hoe hebben ze die gordels vastgemaakt? Stomme vraag misschien maar zou je daar eens een foto van kunnen posten? Jeroen Achteraan bij de gordel van de achterbank, links in de geleider waar je standaard gordel ook in zit en aan de rechterkant van de stoel
@lemmuh wrote:Hoe hebben ze die gordels vastgemaakt? Stomme vraag misschien maar zou je daar eens een foto van kunnen posten? Jeroen Achteraan bij de gordel van de achterbank, links in de geleider waar je standaard gordel ook in zit en aan de rechterkant van de stoel
T Trompie Post best veel 14 okt 2011 #143 Astra trouwens vandaag weggebracht voor de apk. Ben benieuwd!
T Trompie Post best veel 14 okt 2011 #144 Helaas niet in 1 keer goedkeur. Paar kleine (lullige) dingetjes - koplampmotortje rv werkt niet - roest op achterste remschijven - achterbank zit los Dit weekend even fixen dus! :agent
Helaas niet in 1 keer goedkeur. Paar kleine (lullige) dingetjes - koplampmotortje rv werkt niet - roest op achterste remschijven - achterbank zit los Dit weekend even fixen dus! :agent
A astrastationgsi Komt hier geregeld 14 okt 2011 #145 ja achterbank moet vastzitten ja klopt en roest op de remschijf gaat nergens over ja koplampmotortje hoort het te doen dus maandag herkeuren
ja achterbank moet vastzitten ja klopt en roest op de remschijf gaat nergens over ja koplampmotortje hoort het te doen dus maandag herkeuren
S schuitje Loopt hier de deur plat 16 okt 2011 #146 als de remschijven voor meer dan 50 % van het remoppervlak verroest zijn is afkeur, of hele diepe pitten erin ook. erg mooie astra's heb je nu zeg
als de remschijven voor meer dan 50 % van het remoppervlak verroest zijn is afkeur, of hele diepe pitten erin ook. erg mooie astra's heb je nu zeg
B Basgsi Loopt hier de deur plat 17 okt 2011 #148 dat is het beste gewoon vernieuwen. Je zou ze wel af kunnen laten draaien, maar dan moeten ze zoveel erafhalen. En met het vermogen wat het tot stilstand moet brengen zou ik ook nieuwe erop zetten. erg mooie auto! veel plezier ermee!
dat is het beste gewoon vernieuwen. Je zou ze wel af kunnen laten draaien, maar dan moeten ze zoveel erafhalen. En met het vermogen wat het tot stilstand moet brengen zou ik ook nieuwe erop zetten. erg mooie auto! veel plezier ermee!
T Trompie Post best veel 24 okt 2011 #150 Is er helaas nog niet van gekomen. Moest met Jurgen eerst nog 2 andere auto's maken! Verder dan de koplampen wisselen ben ik nog niet gekomen. Deze week ga ik er weer heen. Ik houd jullie op de hoogte!
Is er helaas nog niet van gekomen. Moest met Jurgen eerst nog 2 andere auto's maken! Verder dan de koplampen wisselen ben ik nog niet gekomen. Deze week ga ik er weer heen. Ik houd jullie op de hoogte!
J Jurgen Hoort bij de inboedel 27 okt 2011 #154 En ik hoorde uit betrouwbare bron dat deze weer legaal mag rond rijden :thumb
B Basgsi Loopt hier de deur plat 27 okt 2011 #155 hahaha, dat zijn geen leuke grapjes als ze het serieus brengen :jerry maar gefeliciteerd! blijft toch erg gaaf een F met c20let (en een v6 is ook gaaf)
hahaha, dat zijn geen leuke grapjes als ze het serieus brengen :jerry maar gefeliciteerd! blijft toch erg gaaf een F met c20let (en een v6 is ook gaaf)
T Trompie Post best veel 29 okt 2011 #156 Gister is van de let helaas de dynamo overleden. Iemand nog iets liggen? Of weet iemand wat een ruildynamo kost?
Gister is van de let helaas de dynamo overleden. Iemand nog iets liggen? Of weet iemand wat een ruildynamo kost?