D doztas Lid 5 nov 2009 #1 Astra G / 1.6 / 16v / 2001 / G3 Hallo, Het valt me vandaag op dat er vocht in mijn rechter koplamp zit. :cry Is dit een bekend probleem en wat kan ik er aan doen ? Alvast bedankt. Dennis
Astra G / 1.6 / 16v / 2001 / G3 Hallo, Het valt me vandaag op dat er vocht in mijn rechter koplamp zit. :cry Is dit een bekend probleem en wat kan ik er aan doen ? Alvast bedankt. Dennis
P pastry Komt hier geregeld 5 nov 2009 #2 idd bekend probleem. Ik zou ff je rubber goed vast zetten. Dat wil wel eens helpen.
D doztas Lid 5 nov 2009 #3 Welke rubber bedoel je precies, boven de koplamp of ergens waar de lampen zitten ? Bedankt.
C ColinH Komt hier geregeld 5 nov 2009 #6 Eerst je lamp droog maken .. Eerst de unit eruit halen, dan kan je m op de kachel leggen of met lucht met hoge druk uitblazen.. Is inderdaad APK afkeur als het te erg is.
Eerst je lamp droog maken .. Eerst de unit eruit halen, dan kan je m op de kachel leggen of met lucht met hoge druk uitblazen.. Is inderdaad APK afkeur als het te erg is.
W wesley015 Post best veel 5 nov 2009 #7 En dan kun je de naden van het helderglas en het koplamphuis afkitten met bekledings kit.