Z Zeagers Komt weleens kijken 14 nov 2011 #1 Hallo Ik heb vandaag de originele radio uit mijn astra G gehaalt. Nu zie ik op det tid display alleen tijd en themperatuur. Hoe kan ik ook de datum in beeld laten staan? Deze verdwijnt vlak nadat ik hem heb ingesteld. Mvg Jordy
Hallo Ik heb vandaag de originele radio uit mijn astra G gehaalt. Nu zie ik op det tid display alleen tijd en themperatuur. Hoe kan ik ook de datum in beeld laten staan? Deze verdwijnt vlak nadat ik hem heb ingesteld. Mvg Jordy
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 14 nov 2011 #4 Ja, remote draadje in je kabelboom weg / doorknippen. enige nadeel is dat je antenne versterker ook via dat draadje gevoed wordt. Mijn advies : luister naar wim en ga zelf niet lopen klooien. Veel dealers doen dit kosteloos voor je - is nog geen 2 minuten werk.
Ja, remote draadje in je kabelboom weg / doorknippen. enige nadeel is dat je antenne versterker ook via dat draadje gevoed wordt. Mijn advies : luister naar wim en ga zelf niet lopen klooien. Veel dealers doen dit kosteloos voor je - is nog geen 2 minuten werk.
Z Zeagers Komt weleens kijken 14 nov 2011 #5 ok thanks, dan ga ik morge na het werk eens naar een dealer :thumb