@vla007 wrote:Het is gewoon een sport, dus geen edition. Voor zover ik kon zien zijn de veren en schokdempers origineel.
Nog steeds de vraag of de gewone g sport verlaagd is of een ander onderstel heeft dan de andere normale astra's
Als het goed is heeft de astra sport een ander onderstel dan de "normale" uitvoeringen.
Ik weet nog in 1999 heb ik toen nieuw bij Eef en huub in rotterdam een astra 2.0 16v gekocht voor 44.000,- guldens.
Kenteken was ZJ-RX-16
Wacht tijd toen was 3 maanden.
Ik wou in eerste instantie voor de sport uitvoering gaan, waar o.a een ander/sportievere onderstel opzat, lichtmetalen velgen, witte tellers etc.
Maar de club uitvoering had iets meer "luxe" elektrische ramen/spiegels en zo, zat er bij de sport uitvoering niet standaard op.
Daar moest je eerst een elektrisch pakket voor aanschaffen van rond de 5.000,- guldens.
Dus als alles nog standaard is op je astra sport, dan zit er een ander onderstel op dan de "normale uitvoeringen".
Heb ik later wel wat spijt van gehad, want die astra ging gewoon 50km in elke versnelling,100 in zijn 2, 150 in zijn 3 en 200 in zijn 4.
En met een niet echt sportief onderstel was het niet fijn rijden. Vooral in de bochten.