Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
astra g coupe turbo. kopen of laten staan? hoe behandelen??
Heb zelf de 1.8 gehad,is redelijk zuinig (1:12,5) en kan goed met het verkeer mee maar je rijdt er geen Gti'tjes en ander sportief spul mee kwijt helaas. Hou je van sportief rijden koop dan GEEN 1.8
hoef geen snelle auto om gti'tjes er mee uit te rijden. als ik een turbo kan kopen, zou dat al echt zijn voor liefhebberij, en toch met de gedachten dat je iets ''unieks'' rijd.
hoef geen snelle auto om gti'tjes er mee uit te rijden. als ik een turbo kan kopen, zou dat al echt zijn voor liefhebberij, en toch met de gedachten dat je iets ''unieks'' rijd.
Ze verschillen eenvoudig weg te weinig met 13 in dozijn astra's, das t jammere. Heb het altijd vreemd gevonden dat bv handgrepen en skirts niet zijn meegespoten en bv bij een coupe standaard.
Ze verschillen eenvoudig weg te weinig met 13 in dozijn astra's, das t jammere. Heb het altijd vreemd gevonden dat bv handgrepen en skirts niet zijn meegespoten en bv bij een coupe standaard.
dat ze eraan verschillen is wat te doen, een lekke koppaking ook, het is maar net waar je voorkeur ligt, ik was zelf ook opzoek naar een coupe turbo maar ben ook uitgekomen bij een opc1, keuzes keuzes