R rezz Komt weleens kijken 23 feb 2010 #1 Goede morgen allemaal. ik had een vraag. Achter op men g-coupe uit 2002 staan nog de woorden astra en het opel logo. Welke kon ik nu verwijderen en onderwelke zaten er nu gaatjes? Ben het even kwijt :hmmz:hmmz alvast bedankt
Goede morgen allemaal. ik had een vraag. Achter op men g-coupe uit 2002 staan nog de woorden astra en het opel logo. Welke kon ik nu verwijderen en onderwelke zaten er nu gaatjes? Ben het even kwijt :hmmz:hmmz alvast bedankt
wim-v6 Forumbewoner 23 feb 2010 #2 letters kunnen er in ieder geval af, deze zitten enkel geplakt. Willem
R rezz Komt weleens kijken 23 feb 2010 #5 owkeej dan gaan we eerst even met de fohn en visdraad aan de slag + polieren van het weekend. Mijn Grill is helaas ook nog niet binnen Owja bertone aan de zijkant ? gaatjes?
owkeej dan gaan we eerst even met de fohn en visdraad aan de slag + polieren van het weekend. Mijn Grill is helaas ook nog niet binnen Owja bertone aan de zijkant ? gaatjes?
O OscaR-16v Komt hier geregeld 23 feb 2010 #6 origineel gepost door rezz owkeej dan gaan we eerst even met de fohn en visdraad aan de slag + polieren van het weekend. Mijn Grill is helaas ook nog niet binnen Owja bertone aan de zijkant ? gaatjes? die embleempjes op de achterschermen? is ook gewoon geplakt:afro
origineel gepost door rezz owkeej dan gaan we eerst even met de fohn en visdraad aan de slag + polieren van het weekend. Mijn Grill is helaas ook nog niet binnen Owja bertone aan de zijkant ? gaatjes? die embleempjes op de achterschermen? is ook gewoon geplakt:afro