Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Astra G Cabrio/coupe voorbumper slecht verkrijgbaar.
Als het € 350,- kost is het een originele. Opel doet niets in de aftermarket, dat doen ze in Taiwan. Van een Coupe zijn er veel minder verkocht dan van de andere types, dus zakelijk veel minder interessant. En voor de duidelijkheid; aftermarket is een wat duurder woord dan imitatie.....
Heb er ook een tijd naar gezocht, toen een keer één gekocht voor €100,- zou https://www.schadeautos.nl/nl/demontage/c/2" onclick="window.open(this.href);return false; is in de gaten houden, had ik mijne toen der tijd ook vandaan.
Hallo bedankt voor de reacties, de opc bumper ziet er inderdaad strak uit.
Zal ook eens contact opnemen met de slopert uit hellevoet.
Deze mail kreeg ik terug van gm tuningparts: Hoi
Alle bumpers van een normale astra passen op de normale astra 3-5 deurs / station maar ook op de coupe / cabrio. En andersom natuurlijk ook. Alle voorkoppen van de astra g zijn hetzelfde ongeacht welk model. Dus je kunt de bumpers monteren op alle astra g modellen!
Mvg Eugene
Dit is onzin toch? Ik ga eens bellen kijken of die nog ene heeft liggen.(voorbumper)
is geen onzin.. gm tuningparts heeft gewoon gelijk op dat punt.. alles aan de voorzijde van een astra g past van elkaar... de rest wat erachter hangt.. portieren, achterklep etc is vaak anders..