D DaanH Komt weleens kijken 20 apr 2011 #121 Zoals al heel vaak is gezegt is hier maar een goede optie voor, een andere auto kopen of gewoon genoegen nemen met je 1.6
Zoals al heel vaak is gezegt is hier maar een goede optie voor, een andere auto kopen of gewoon genoegen nemen met je 1.6
L LosBallos Komt weleens kijken 20 apr 2011 #122 jongens toch voel een bepaalde wrijving:jerry:jerry:jerry 5pktjes scheelt inderdaad bar weinig tot helemaal niks
jongens toch voel een bepaalde wrijving:jerry:jerry:jerry 5pktjes scheelt inderdaad bar weinig tot helemaal niks
O opel-mark Hoort bij de inboedel 20 apr 2011 #123 Onzin, gewoon gebruik maken van wat je al hebt, door nieuwe inzichten kan het vaak net iets beter lopen.
Onzin, gewoon gebruik maken van wat je al hebt, door nieuwe inzichten kan het vaak net iets beter lopen.
O Oenatje Hoort bij de inboedel 20 apr 2011 #125 dat vind jij, de rest vind dat niet 5pk verschil merk je niet bin there done that :sleeping
O opel-mark Hoort bij de inboedel 20 apr 2011 #126 Dan mag iedereen 10% van hun vermogen inleveren, merk je toch niet joh(volgens anderen)...... Lachen.:afro Gelukkig weet ik beter.
Dan mag iedereen 10% van hun vermogen inleveren, merk je toch niet joh(volgens anderen)...... Lachen.:afro Gelukkig weet ik beter.
L LosBallos Komt weleens kijken 20 apr 2011 #127 jongens toch voel een bepaalde wrijving:jerry:jerry:jerry 5pktjes scheelt inderdaad bar weinig tot helemaal niks
jongens toch voel een bepaalde wrijving:jerry:jerry:jerry 5pktjes scheelt inderdaad bar weinig tot helemaal niks
H Haasje17 Forumbewoner 20 apr 2011 #128 [rquote=1917947&tid=146528&author=LosBallos]jongens toch voel een bepaalde wrijving:jerry:jerry:jerry 5pktjes scheelt inderdaad bar weinig tot helemaal niks[/rquote] Ahhh die opc gsifreaks zijn gewoon bang dat de 1.6 jes straks de opc/gsi voorbij blazen.. :jerry
[rquote=1917947&tid=146528&author=LosBallos]jongens toch voel een bepaalde wrijving:jerry:jerry:jerry 5pktjes scheelt inderdaad bar weinig tot helemaal niks[/rquote] Ahhh die opc gsifreaks zijn gewoon bang dat de 1.6 jes straks de opc/gsi voorbij blazen.. :jerry
O Oenatje Hoort bij de inboedel 20 apr 2011 #130 nou opel mark ga jij dan maar lekker pielen met je 5 pk. uke
O opel-mark Hoort bij de inboedel 20 apr 2011 #131 Dan mag iedereen 10% van hun vermogen inleveren, merk je toch niet joh(volgens anderen)...... Lachen.:afro Gelukkig weet ik beter.
Dan mag iedereen 10% van hun vermogen inleveren, merk je toch niet joh(volgens anderen)...... Lachen.:afro Gelukkig weet ik beter.
O opel-mark Hoort bij de inboedel 20 apr 2011 #132 Mawh voor die van mij maakt het 13PK en 15nm uit dat is 15% meer vermogen.
H Haasje17 Forumbewoner 20 apr 2011 #133 [rquote=1917947&tid=146528&author=LosBallos]jongens toch voel een bepaalde wrijving:jerry:jerry:jerry 5pktjes scheelt inderdaad bar weinig tot helemaal niks[/rquote] Ahhh die opc gsifreaks zijn gewoon bang dat de 1.6 jes straks de opc/gsi voorbij blazen.. :jerry
[rquote=1917947&tid=146528&author=LosBallos]jongens toch voel een bepaalde wrijving:jerry:jerry:jerry 5pktjes scheelt inderdaad bar weinig tot helemaal niks[/rquote] Ahhh die opc gsifreaks zijn gewoon bang dat de 1.6 jes straks de opc/gsi voorbij blazen.. :jerry
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 20 apr 2011 #134 meneer mag het wel proberen over een half jaartje wanneer hier de 1.6 16v inmekaar zit en overgespoten. moter heeft standart 160pk. straks zit er een turbo op, incl alles wat erbij komt kijken nee, is kinderachtig. ik denk wanneer je er zelf mee gaat rijden, je het wel zal merken.
meneer mag het wel proberen over een half jaartje wanneer hier de 1.6 16v inmekaar zit en overgespoten. moter heeft standart 160pk. straks zit er een turbo op, incl alles wat erbij komt kijken nee, is kinderachtig. ik denk wanneer je er zelf mee gaat rijden, je het wel zal merken.
O Oenatje Hoort bij de inboedel 20 apr 2011 #135 nou opel mark ga jij dan maar lekker pielen met je 5 pk. uke
B bjornspiering Komt hier geregeld 22 apr 2011 #136 TurbOOOOOOOOOOO JONGUH! BAAAAAAAAAMMMMMMMM BAAAAAAAAAMMMMMMM
O opel-mark Hoort bij de inboedel 20 apr 2011 #137 Mawh voor die van mij maakt het 13PK en 15nm uit dat is 15% meer vermogen.
B breezer Komt weleens kijken 23 apr 2011 #138 Wat een moeite allemaal,als je het budget niet hebt dan zal je genoegen moeten nemen met wat je hebt gekocht. En heb je ooit geld teveel dan koop je gewoon een motor,dan pas heb je trekkracht.. Kan geen auto tegenop..
Wat een moeite allemaal,als je het budget niet hebt dan zal je genoegen moeten nemen met wat je hebt gekocht. En heb je ooit geld teveel dan koop je gewoon een motor,dan pas heb je trekkracht.. Kan geen auto tegenop..
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 20 apr 2011 #139 meneer mag het wel proberen over een half jaartje wanneer hier de 1.6 16v inmekaar zit en overgespoten. moter heeft standart 160pk. straks zit er een turbo op, incl alles wat erbij komt kijken nee, is kinderachtig. ik denk wanneer je er zelf mee gaat rijden, je het wel zal merken.
meneer mag het wel proberen over een half jaartje wanneer hier de 1.6 16v inmekaar zit en overgespoten. moter heeft standart 160pk. straks zit er een turbo op, incl alles wat erbij komt kijken nee, is kinderachtig. ik denk wanneer je er zelf mee gaat rijden, je het wel zal merken.
O opel-mark Hoort bij de inboedel 23 apr 2011 #140 Gewoon ff sparen en laten chiptunen, en inderdaad als je echt snel wil dan koop er een motor bij (heb ik ook).
Gewoon ff sparen en laten chiptunen, en inderdaad als je echt snel wil dan koop er een motor bij (heb ik ook).