Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit heb ik nog niet geprobeerd, zal ik later nog even bekijken. Maar zal zowiezo just in case peilstok vervangen voor een nieuwe en nog foto's van het blok even maken.
hierbij meer foto's. Het zit dus meer aan de rechterzijde in de buurt van de peilstok waardoor de zijkant van het blok ook ietsjes met olie is besmeurd. ik verneem graag de adviezen / cq input
hierbij meer foto's. Het zit dus meer aan de rechterzijde in de buurt van de peilstok waardoor de zijkant van het blok ook ietsjes met olie is besmeurd. ik verneem graag de adviezen / cq input
de olie zat ook meer iets naar voren toe waar het echt 'verse olie' was. Zal idd op korte termijn nog de olie laten verversen. Het is wel zo dat volgens het boekje het laatste onder houd met olie ca 24 maanden geleden was.
Tevens zal er per jaar maar 5000 km mee worden gereden en meestal in de stad. tja, liever gratis in de J sports tourer van de baas, maar zonder 2e auto kun je ook niet meer tegenwordig.
de olie zat ook meer iets naar voren toe waar het echt 'verse olie' was. Zal idd op korte termijn nog de olie laten verversen. Het is wel zo dat volgens het boekje het laatste onder houd met olie ca 24 maanden geleden was.
Tevens zal er per jaar maar 5000 km mee worden gereden en meestal in de stad. tja, liever gratis in de J sports tourer van de baas, maar zonder 2e auto kun je ook niet meer tegenwordig.
deze 16 klepper lekt vast net zoals die van mij (nu niet meer) bij de pakking achter (kleppen deksel pakking) gewoon ff kleppen deksel eraf, nieuwe pakking halen, goed ontvetten en er kit tussen spuiten, die gaat nooit weer lekken daar!
de foto zelf geeft het al mooi aan, in dat maantje zit je pakking (zwart)