Hoi Opelvrienden

de laatste updates ,
Alles er weer op

en ja ik zal ook nog ff poetsen
Na 2 weken foto's plaatsen en verhaaltjes schrijven komt er helaas een einde aan mijn topic

.
waarom ?............................ Omdat de operatie van mijn Astra succesvol verlopen is :jerry :jerry :jerry .
De Astra is er weer klaar voor om het asfalt te trotseren . Vanmorgen de laatste dingen gedaan . Alle electra weer aangesloten en hield geen stekkers over haha . Alle kappen er weer op . De motor nog ff lekker op de startmotor laten rondraaien . Ontsteking weer aangesloten . Koelwater erin gedonderd en de sleutel nog een keer omgedraaid (blijft altijd spannend)............. Vroemmmmmmmmmm meteen de eerste keer lopen .

. Liep meteen mooi rond (weliswaar met mijn vinger op een vacuum pijpje ) . Is stiekum een aansluitng verdwenen . Geen getik uit de kop en mooi stationair en goed reageren op het gas

. Hoe de motor zich verder gedraagd weet ik nog niet omdat ik er nog niet mee gereden heb . Moet de motorsteun nog terugplaatsen vandaar . Het resultaat wilde ik jullie iig niet onthouden .
Ik hoop dat ik met dit topic mensen die ook aan het vervangen van een koppakking toe zijn een beetje heb kunnen helpen . Het geeft een beetje weer wat je kan verwachten en hoe te handelen . Het lijkt mij dat als je een beetje handig bent dat de kosten redelijk in de hand te houden zijn ( zie een eerdere post ) en dat het geen kapitalen hoeft te kosten om een koppakking te vervangen .
Verder wil ik alle mensen nog bedanken die gereageerd hebben en voor de tips die gegeven zijn om dingen net ff wat makkelijker voor elkaar te krijgen . :wors .
Ik zal zo de puntjes nog ff op de i zetten bij de astra . Ik mis zoals gezegd nog een vacuum aansluiting op het inlaatspruitstuk (rijd wat moeilijk met je vinger op het vacuumpijpje haha) , dus dat moet nog ff geregeld worden , de motorsteun erop en de olieafscheider voor de carterventilatie nog ff aflassen . Morgen maar ff proefrijden dacht ik zo
Opelgroet Fanskar