A asci 2000 Komt weleens kijken 2 nov 2008 #1 het ging mij eigenlijk alleen om t interieur zitten een paar bekende plekken op open dak is iets minder ik denk dat dit een sport gaat worden :wub
het ging mij eigenlijk alleen om t interieur zitten een paar bekende plekken op open dak is iets minder ik denk dat dit een sport gaat worden :wub
B Black Magic Loopt hier de deur plat 2 nov 2008 #2 heey leuk ding wat een mooie wielen echt iets voor jou dus vandaar die striping interieur is ook mooi zit de achterbank er ook bij gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
heey leuk ding wat een mooie wielen echt iets voor jou dus vandaar die striping interieur is ook mooi zit de achterbank er ook bij gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
B Black Magic Loopt hier de deur plat 2 nov 2008 #4 dus het zijn echte ascona 400 stoelen ga je deze in de i2000 plaatsen of blijven ze hierin
A asci 2000 Komt weleens kijken 2 nov 2008 #5 origineel gepost door Black Magic heey leuk ding wat een mooie wielen echt iets voor jou dus vandaar die striping interieur is ook mooi zit de achterbank er ook bij gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ik ga hier een sport van maken voor mijn dochter die is nogal gek van de zwarte sport eerst nog maar even een apk tje erop
origineel gepost door Black Magic heey leuk ding wat een mooie wielen echt iets voor jou dus vandaar die striping interieur is ook mooi zit de achterbank er ook bij gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ik ga hier een sport van maken voor mijn dochter die is nogal gek van de zwarte sport eerst nog maar even een apk tje erop
A asci 2000 Komt weleens kijken 2 nov 2008 #6 origineel gepost door Black Magic dus het zijn echte ascona 400 stoelen ga je deze in de i2000 plaatsen of blijven ze hierin dat heb je goed pascal,deze komen in de i2000 ik heb hem in eerste instantie alleen om de stoelen gekocht
origineel gepost door Black Magic dus het zijn echte ascona 400 stoelen ga je deze in de i2000 plaatsen of blijven ze hierin dat heb je goed pascal,deze komen in de i2000 ik heb hem in eerste instantie alleen om de stoelen gekocht
B Black Magic Loopt hier de deur plat 2 nov 2008 #7 was een leuke auto voor corres heeft die hem niet gezien dan
B Black Magic Loopt hier de deur plat 2 nov 2008 #8 heb je u2u bekeken voor de striping deze vriend van mij heeft het nog origineel liggen nummer staat erbij gevoegd
heb je u2u bekeken voor de striping deze vriend van mij heeft het nog origineel liggen nummer staat erbij gevoegd
A asci 2000 Komt weleens kijken 2 nov 2008 #9 origineel gepost door Black Magic heb je u2u bekeken voor de striping deze vriend van mij heeft het nog origineel liggen nummer staat erbij gevoegd ik bel hem morgen wel even pascal bedankt vast voor je inzet:wors:wors:wors:wors
origineel gepost door Black Magic heb je u2u bekeken voor de striping deze vriend van mij heeft het nog origineel liggen nummer staat erbij gevoegd ik bel hem morgen wel even pascal bedankt vast voor je inzet:wors:wors:wors:wors
A asci 2000 Komt weleens kijken 2 nov 2008 #10 origineel gepost door Black Magic was een leuke auto voor corres heeft die hem niet gezien dan ik heb eerst op corres gewacht maar hij wou een echte sport geloof ik ik was de eerste koper, maar dan alleen voor het interieur
origineel gepost door Black Magic was een leuke auto voor corres heeft die hem niet gezien dan ik heb eerst op corres gewacht maar hij wou een echte sport geloof ik ik was de eerste koper, maar dan alleen voor het interieur
A asci 2000 Komt weleens kijken 2 nov 2008 #11 ik begrijp niet waarom je geen proefrit mocht maken corres ik ben een dag na jouw weer geweest en heb wel proef gereden druklager joelt iets voor de rest geen bijgeluiden ik begrijp wel als je niet kan proefrijden dat t risico veel te groot is
ik begrijp niet waarom je geen proefrit mocht maken corres ik ben een dag na jouw weer geweest en heb wel proef gereden druklager joelt iets voor de rest geen bijgeluiden ik begrijp wel als je niet kan proefrijden dat t risico veel te groot is
G goaaze Komt weleens kijken 2 nov 2008 #12 knappa asci , maar ik vind vooral de voorraamsticker heel geslaagd:thumbup:thumbup
A asci 2000 Komt weleens kijken 3 nov 2008 #14 vandaag voor de keuring geweest. slechts 17.50 euro onkosten en 100% hard van onder dat zo,n verkoper hem niet eerst laat keuren en dan verkoopt ,dan brengt zo,n auto toch meer op lijkt me
vandaag voor de keuring geweest. slechts 17.50 euro onkosten en 100% hard van onder dat zo,n verkoper hem niet eerst laat keuren en dan verkoopt ,dan brengt zo,n auto toch meer op lijkt me
G Ghanz Forumbewoner 5 nov 2008 #16 gaafe raamsticker met een even mooie ascona eromheen. (sticker net zo oud als de auto ? ) je kofferkleppie is ander wel makkelijk te openen
gaafe raamsticker met een even mooie ascona eromheen. (sticker net zo oud als de auto ? ) je kofferkleppie is ander wel makkelijk te openen
A asci 2000 Komt weleens kijken 5 nov 2008 #17 origineel gepost door Ghanz gaafe raamsticker met een even mooie ascona eromheen. (sticker net zo oud als de auto ? ) je kofferkleppie is ander wel makkelijk te openen hahaha ik heb geen idee hoelang die raamsticker er al op zit misschien weet louwe dit die heeft hem eerder gezien vorige eigenaar was wel een normaal fan vind de sticker eigenlijk wel bij de auto passen
origineel gepost door Ghanz gaafe raamsticker met een even mooie ascona eromheen. (sticker net zo oud als de auto ? ) je kofferkleppie is ander wel makkelijk te openen hahaha ik heb geen idee hoelang die raamsticker er al op zit misschien weet louwe dit die heeft hem eerder gezien vorige eigenaar was wel een normaal fan vind de sticker eigenlijk wel bij de auto passen
V voederbiet Loopt hier de deur plat 19 jan 2009 #18 kentekenplaathouder mag wel bij mij terecht:jerry gave asci hoor:wub:wub
A asci 2000 Komt weleens kijken 22 jan 2009 #19 origineel gepost door corres hoe lijkt het jan met de 'sport':hmmz kom op met die :kewlpics ook even in het sport topic graag he:thumbup haha gaat goed met deze sport ben druk met de bodem bezig alle plekjes bij langs als hij klaar is zal ik hem zeker in het sport topic plaatsen
origineel gepost door corres hoe lijkt het jan met de 'sport':hmmz kom op met die :kewlpics ook even in het sport topic graag he:thumbup haha gaat goed met deze sport ben druk met de bodem bezig alle plekjes bij langs als hij klaar is zal ik hem zeker in het sport topic plaatsen
A asci 2000 Komt weleens kijken 25 jan 2009 #20 even wat pics hoe hij er nu bij staat binnenkort sportstickers erop