Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als iemand een fototje kan krijgen met de aansluitingen... maar waarschijnlijk is niet iedere J eigenaar MET gps systeem bereid om zomaar zijn hemel los te gooien. Iemand die bij Opel werkt misschien?
Werken de systemen van J/Insignia ook met een Fakra etc?
Ook sommige J's hebben DAB, scheelt ook weer in antenne denk ik, dat wordt een lange zoektocht
Nou jongens het past, alleen schijnt dramatisch te zijn met de FM gebeuren. Om FM goed te ontvangen moet de fin minimaal 45mm zijn, lager dan dat is een drama. Ik heb een aantal sites met foto's alleen niets is duidelijk qua gps. Die van de insignia past ook. Staat wel leuk zo een fin coole shit wauw
Heb wel meerdere sites maar deze was wel even duidelijk alleen lijkt veel werk, op ebay vind je ook veel maar ik twijfel, straks heb ik geen GPS meer dat FM boeit me niet, luister toch nooit FM maar ja GPS is belangrijk he. Op Ebay heten ze SHARK FIN AERIAL
Ik ben in iedergeval nog niets tegen gekomen waar ze GPS gingen testen, proberen waard kost maar 7 pond ofzo iemand zou het toch moeten testen nu :jerry
Laat maar even weten, onthou wel dat de fin 45mm moet zijn minimaal als je de FM wilt gebruiken, in die tweede link van ebay is er een van minimaal 45mm dus die zal zoiezo met de FM werken. Die aansluitingen heb ik nog niet gezien dus kan daar nu geen oordeel over geven, kan zijn dat het plug and play is maar ik betwijfel dat.
Ik ben ook geen talent in het solderen (nog nooit gedaan) en een antenne is toch iets wat essentieel is voor de ontvangst, dus geknoei zal je zeker en vast voor boeten.
@Jefkere wrote:Inderdaad, plug n play zou sterk zijn.
Ik ben ook geen talent in het solderen (nog nooit gedaan) en een antenne is toch iets wat essentieel is voor de ontvangst, dus geknoei zal je zeker en vast voor boeten.
Tja voor solderen ken je wel iemand denk ik
Maar aangezien met de lange antenne die ik erop heb zitten zelfs het FM ontvangst niet geweldig is verwacht ik van een vin helemaal niks, ik laat mijn originele er maar gewoon op zitten.