B BmB Komt weleens kijken 3 feb 2010 #1 Ik vond 19 inch al groot, maar deze man gaat wel heel ver. Al is die wel goed met purschuim? KLIK !
S sw_reijnders Forumbewoner 3 feb 2010 #2 alleen die wielen zijn duur. maar kwa onderdelen verder niets hoor. Is bijna allemaal PUR schuim uke
A ajn0 Komt weleens kijken 3 feb 2010 #3 Als je niet beter wist zou je toch echt denken dat het zelf bouw is.. Zonder pur... maar dit? nu die foto's gezien te hebben.. Afschuwlijk.. ukeukeuke:thumbdown
Als je niet beter wist zou je toch echt denken dat het zelf bouw is.. Zonder pur... maar dit? nu die foto's gezien te hebben.. Afschuwlijk.. ukeukeuke:thumbdown
N nova.... Forumbewoner 3 feb 2010 #4 Vind het niet lelijk en die wielen :wub! Respect voor het werk en tijd:wors:thumbup Zo zie je ze geen tweede rijden...
Vind het niet lelijk en die wielen :wub! Respect voor het werk en tijd:wors:thumbup Zo zie je ze geen tweede rijden...
B Bart Hoedemaker Loopt hier de deur plat 3 feb 2010 #5 Dit doe ik al jaren man, lekker snel plamuren zo :jerry
M manta19sr Komt hier geregeld 3 feb 2010 #8 best knap pur? kijk maar eens in vele oude rallywagens onder de uitbouw
A Astraman Hoort bij de inboedel 3 feb 2010 #9 Als ge het ech nie meer wit, gebruik de ge pur of kit. Ik vind het design wel cool, alleen dat achterwiel is jammer, maar word er met deze wagen serieus gereden of is het gewoon een showwagen?
Als ge het ech nie meer wit, gebruik de ge pur of kit. Ik vind het design wel cool, alleen dat achterwiel is jammer, maar word er met deze wagen serieus gereden of is het gewoon een showwagen?
B BmB Komt weleens kijken 3 feb 2010 #10 Denk vooral show, vraag me zelf vooral af wat hij met die achtervering heeft gedaan.
B Bart Hoedemaker Loopt hier de deur plat 3 feb 2010 #11 origineel gepost door mayhem t ergste is... je doet t waarschijnlijk nog echt zo ook Jah, dat zeg ik toch? Werkt lekker snel weg dat spul heerlijk gewoon
origineel gepost door mayhem t ergste is... je doet t waarschijnlijk nog echt zo ook Jah, dat zeg ik toch? Werkt lekker snel weg dat spul heerlijk gewoon
H hanskadett Loopt hier de deur plat 4 feb 2010 #12 wa une gek zeg ff mb verstieren en niet echt er op vooruit gaan uke
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 4 feb 2010 #13 toch wel knap in mijn ogen! weer eens ''iets anders''
B bjornno Komt weleens kijken 4 feb 2010 #14 spuit het spul maar eens in je wielkasten geen deuk meer in te krijgen gebruiken we in de rallycross wel eens
spuit het spul maar eens in je wielkasten geen deuk meer in te krijgen gebruiken we in de rallycross wel eens
C -CB- Komt weleens kijken 4 feb 2010 #15 Totaal niet mijn smaak, maar respect voor het werk:thumbup Ik doe het hem niet na (wil ik ook niet)
T testdrive Komt hier geregeld 4 feb 2010 #16 je zal maar onder de motorkap moeten zijn. volgens mij is dat allemaal dicht gepurt
T TedMechanic Loopt hier de deur plat 4 feb 2010 #17 origineel gepost door sw_reijnders alleen die wielen zijn duur.En de auto die hij verkracht heeft Ik moet zeggen dat ik de achterkant nog wel redelijk fraai vind, maar de voorkant is gewoon ronduit smerig.
origineel gepost door sw_reijnders alleen die wielen zijn duur.En de auto die hij verkracht heeft Ik moet zeggen dat ik de achterkant nog wel redelijk fraai vind, maar de voorkant is gewoon ronduit smerig.
J Jack-omegax3.0xe Loopt hier de deur plat 18 feb 2010 #19 Als je der een ingeluk mee bouwt heeft de tege partij geen schade maar zelf wel.:sleeping Mogen ze van mij van de weg afhalen. Wat een verkrachting. Gr Jack
Als je der een ingeluk mee bouwt heeft de tege partij geen schade maar zelf wel.:sleeping Mogen ze van mij van de weg afhalen. Wat een verkrachting. Gr Jack
S schuitje Loopt hier de deur plat 18 feb 2010 #20 je zal het dashboard maar los moeten halen. krijg je special gereedschap bij als je 1 van zijn auto's koopt. een kettingzaag!!. komt waarschijnlijkl ook niet vooruit met die wielen. desondanks wel knap gedaan.
je zal het dashboard maar los moeten halen. krijg je special gereedschap bij als je 1 van zijn auto's koopt. een kettingzaag!!. komt waarschijnlijkl ook niet vooruit met die wielen. desondanks wel knap gedaan.