Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bedankt voor je reactie. Nee het is ook geen probleem, maar als ik niet zelf hoef te maken scheelt dat altijd weer. En als je dan iets van Opel kunt ''hergebruiken'' vind ik dat netter staan.
Ik ben bezig met een ombouw van een 1200 naar een 2.0s in een kadett c sedan. Daar heeft altijd een tn180 bak onder gezeten en nu komt daar een getrag 240 onder. Welke baksteun moet ik gebruiken, of wat moet ik hier aan aanpassen?
De C-kadett ken ik niet zo goed maar de B-kadett des te beter. Ik verwacht dat er niet een standaard versnellingsbaksteun past maar dat je zelf iets moet maken. Echter als je begint aan zo'n ombouw dan mag een versnellingsbaksteun niet het probleem zijn.
Wat is de beste manier om een getrag 240 goed te monteren onder een c kadett sedan met automaat tunnel? Dus welke baksteunen, waar moet ik rekening mee houden?
In mijn Blitz heb ik een Getrag ingebouwd maar de koppelingskabel die ik nu heb, uit een Monza, die is te kort. Ik heb dus een langere kabel nodig. Is er een type Opel waar een langere koppelingskabel in zit? Of kan ik een nieuwe op maat laten maken, en waar kan dit dan?
In mijn Blitz heb ik een Getrag ingebouwd maar de koppelingskabel die ik nu heb, uit een Monza, die is te kort. Ik heb dus een langere kabel nodig. Is er een type Opel waar een langere koppelingskabel in zit? Of kan ik een nieuwe op maat laten maken, en waar kan dit dan?
Graag hoor ik van jullie.
Groeten Olaf
Bij remkaflex maken ze elke lengte die je wilt....weliswaar niet goedkoop, en voor jouw aardig uit de richting (alkmaar)
Ik wil bij een 240 bak de keerringen vervangen. De achterste van de aandrijfas kan ik zo te zien wel eruit wrikken met wat parkers, maar aan de prise as is me niet geheel duidelijk hoe die keerring zit. Hij zit achter de bus met stuk of 8 M6 boutjes waarmee het lager opgesloten zit, maar ik zie wel een stuk keerring zitten maar ook een vlakke ijzeren ring. Hoort dit ook bij de keerring? Dus kan ik daar ook een gat in boren en proberen los te wrikken met wat parkers? Of moet deze op een andere manier eruit? Ik heb geen idee hoe de originele keerring eruit ziet en nog belangrijker is deze nog leverbaar?
Dus als iemand iets weet, voordat ik het sloop en niks meer heb...