sterkte jongens, het is echt van de gekke, zoveel spul, wat geeft ze het recht om zo andersmans spullen in te laden, ik kan er heel slecht tegen als het alleen al hoor. Je word er gewoon moedeloos van, je werkt er keihard voor, je spaart koopt iets leuks, steekt er al je vrije uurtjes in en een paar mongolen menen dat zo van je weg te mogen nemen.
Dit gaat veel verder dan alleen de materiele schade, die spulletjes komen wel weer zoals ze er eerst ook zijn gekomen maar gewoon de frustratie, de ergernis, het oponthoudt, het geouwehoer en laten we eerlijk zijn bij elke keer dat je zoiets overkomt dan verandert het jezelf ook. En die bavianen (ongeacht welke kleur of soort) die er geen fuck om geven maken dat gewoon zonder nadenken kapot.
Ik heb mijn loods ook weggedaan na dat er gestolen was, maar dat kwam ook omdat ik zooi bij de verhuurder terug vond en hij daar heel vaag over deed en zelfs agressief werd toen ik zonder de vinger naar hem te wijzen ernaar vroeg. Na dat ik hoorde van dorpsgenoten dat het hun ook niet vreemd klonk zijn we toch maar eens ff bij hem langsgeweest, een voor hem zeer memorabel bezoekje...