B blablax Lid 28 apr 2014 #1 Hello, Kan iemand helpen waar ik de aanhaalmomenten van de wielbouten van een Astra J kan vinden? Alvast bedankt
Hello, Kan iemand helpen waar ik de aanhaalmomenten van de wielbouten van een Astra J kan vinden? Alvast bedankt
B blablax Lid 28 apr 2014 #3 Bedankt voor je antwoord. Mag ik vragen waar je dit vandaan hebt? Ik heb boekje binnenste buiten gekeerd, maar kon het niet vinden...
Bedankt voor je antwoord. Mag ik vragen waar je dit vandaan hebt? Ik heb boekje binnenste buiten gekeerd, maar kon het niet vinden...
C Chefjuh Lid 28 apr 2014 #4 @blablax wrote:Bedankt voor je antwoord. Mag ik vragen waar je dit vandaan hebt? Ik heb boekje binnenste buiten gekeerd, maar kon het niet vinden... Ben automonteur bij een Opel dealer Denk ook niet dat het in het boekje staat
@blablax wrote:Bedankt voor je antwoord. Mag ik vragen waar je dit vandaan hebt? Ik heb boekje binnenste buiten gekeerd, maar kon het niet vinden... Ben automonteur bij een Opel dealer Denk ook niet dat het in het boekje staat
B blablax Lid 28 apr 2014 #5 Hahaha, ik snap het. maar best hoog. Achteras van mijn motor is 100Nm...
C Chefjuh Lid 28 apr 2014 #6 @blablax wrote:Hahaha, ik snap het. maar best hoog. Achteras van mijn motor is 100Nm... Klopt moeten redelijk vast! Insignia moet zelfs op 150 Nm
@blablax wrote:Hahaha, ik snap het. maar best hoog. Achteras van mijn motor is 100Nm... Klopt moeten redelijk vast! Insignia moet zelfs op 150 Nm
B blablax Lid 28 apr 2014 #7 Dan zal ik maar eens een kruissleutel gaan aanschaffen... Onderweg die bouten loskrijgen met de bijgeleverde sleutel is best lastig denk ik...
Dan zal ik maar eens een kruissleutel gaan aanschaffen... Onderweg die bouten loskrijgen met de bijgeleverde sleutel is best lastig denk ik...
T TedMechanic Loopt hier de deur plat 28 apr 2014 #9 Sowieso is een kruissleutel wel handig om te hebben. Ik heb die ook standaard achterin liggen en mijn wielen hoeven een stuk minder vast
Sowieso is een kruissleutel wel handig om te hebben. Ik heb die ook standaard achterin liggen en mijn wielen hoeven een stuk minder vast
B Bob Snippers Lid 30 dec 2018 #11 Aandraaimoment Astra J = 140 Nm aldus pagina 221 van het onderhoudsboekje ;-